Gå til innhold

KID - luksusvarer?

Anbefalte innlegg

Er kid blitt en butikk med luksusvarer? Prisene er jo helt hinsides? 1000 kroner for et sengesett i vanlig bomull? 2000 kroner for en lengde med gardiner. Pledd til 1000 kroner. De har støtt og stadig 50% på disse varene, er det 50% som er normalprisen? Priser de det høyt for å kunne ha «salg»?

Anonymkode: 67971...aa6

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144451720-kid-luksusvarer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjøper aldri ting til fullpris på Kid, venter til det er 50%. Det er 50% på varene flere ganger i året, det er vel slik de holder kampanjer. Men uansett care du vil kjøpe der er det kampanjer sikkert 4-8 ganger i året på den aktuelle varen. 

Anonymkode: e7de5...743

Annonse

Ledda skrev (3 timer siden):

Jeg tror Kid priser varene alt for høyt for å kunne ha salg gjennom året. KID har verken god kvalitet eller særlig spesielt design. 

Det var vel litt vel kategorisk. Hvilke KID-varer har lav kvalitet? Ullpleddene? Gardinstengene? Stearinlysene? Serviettene? 

Anonymkode: 8ea18...76f

Er det noen som i det hele tatt kjøper Kid varer til full pris da? De har jo tilbud hele tiden. Ser de har noe dyrt, men som egentlig er billig det og når det blir halv pris. Har noen sengesett i krepp derfra. Tiltalende, ikke akkurat topp kvalitet, egentlig litt tynne. Likevel pene å se på den tiden de varer. Gardinene er fine og var rimelige. 

Ikke luksus nei, men helt normale LAVE priser faktisk. Sengetøy har blitt helt sinnsykt dyrt, laken kan gi deg hjerteinnfarkt. Valgte å kjøpe det nest billigste bare for å sjekke hvor dårlig det var. 100kr for ett glatt strech laken på Jysk. Det er så tynt st du ser igjennom det og det blir større og større for hver vask. Som min datter sier som også har ett slikt: det mest ubrukelige laken jeg noen sinne har opplevd. Selv de gamle hullete på hytta er luksus iforhold. 

Jeg har kjøpt masse laken i mitt liv, men en datter som har hudsykdom har vi måtte kjøpe laken som dopapir føltes det ut som en stund. Det måtte være laget av rikgtige materialer, det ble ubrukelig med de første nupper på, de måtte tåle 90grader og de ble kastet fort når hun hadde infeksjoner (noe som ga flekker som ikke gikk av i vask. Joda, rent ble det i maskinen men å legge seg i en seng som ser ekkel ut er ikke noe særlig når kroppen ser og føles ut som en kjøttkake) Så jeg har hatt ganske god kontroll på hvor jeg finner gode, skikkelige kvalitets laken uten at jeg blir helt ruinert. 
For å si det slik så er jeg veldig glad for at dattra er ekstremt mye bedre nå enn hun var før, for å kjøpe nye laken nå gjør lommeboka slunken. Selv når det er salg på de så er de dyre. 

Anonymkode: eea82...4c7

Både Kid og Princess har fått mye dårligere kvalitet enn de hadde før. Dette gjelder både sengetøy og håndklær.

Dårligere kvalitet og høyere pris.

Nå har jeg funnet ut at jeg heller vil bruke pengene på bedre kvalitet, selv om det koster. Velger heller å spare opp en stund. Nå trenger jeg nye laken i flertall, men det får vente til jeg får spart opp.

Et annet merke som det samme skjer med er Pierre Robert, sokker, truser og ullundertøy. Kvaliteten er blitt elendig i forhold til hva det var før. Og dermed mister de meg som fast kunde i årevis.

Anonymkode: 17b9f...74b

Anonym bruker skrev (39 minutter siden):

Både Kid og Princess har fått mye dårligere kvalitet enn de hadde før. Dette gjelder både sengetøy og håndklær.

Dårligere kvalitet og høyere pris.

Nå har jeg funnet ut at jeg heller vil bruke pengene på bedre kvalitet, selv om det koster. Velger heller å spare opp en stund. Nå trenger jeg nye laken i flertall, men det får vente til jeg får spart opp.

Et annet merke som det samme skjer med er Pierre Robert, sokker, truser og ullundertøy. Kvaliteten er blitt elendig i forhold til hva det var før. Og dermed mister de meg som fast kunde i årevis.

Anonymkode: 17b9f...74b

Hvor kjøper du sengetøy av høyere kvalitet?

Annonse

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Men bedre kvalitet på hvilken måte?

De holder lenger, synes de er bedre å sove i. (liker krepp sengtøyet til Camila Phil på KID, men annet jeg har forsøkt har jeg ikke likt)

Anonymkode: cce8d...2c9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...