Gå til innhold

Er det normalt at den man bor med sier hei da man kommer hjem ?

Anbefalte innlegg

Er det bare jeg som reagerer på det? 

mulig jeg er følsom… så jeg hører med dere hva dere syns… 

mannen min har vært borte, på besøk hos sine foreldre i et halv annet døgn… jeg var ikke med fordi jeg har jobbet. Vi har hatt normal sms og tlf kontakt mens han har vært i juleselskap og jeg har jobba, så stemningen var normal mellom oss… så kommer han hjem, og jeg står på kjøkkenet å lager mat,  hører han gå inn døra så jeg går bort til gangen å sier hei, han ser og hører meg men snur i døra for han skulle ut i bilen å hente noe. Jaja tenkte jeg, da sier han hei da han kommer inn igjen .. det gjorde han ikke, han snek seg forbi å satt seg i sofaen å så på tv, uten å si hei eller snakke med meg. 

Riktignok vært sammen i mange år, men dette syns jeg var trist ! 

jeg klarte ikke holde igjen så jeg gikk bort til han å sa jeg syns det var teit, og jeg følte meg skikkelig dårlig når han gjorde det. 

vært helt stille mellom oss i fire timer, jeg holder meg i 2 etasje med husarbeid mens han ser på tv !
tro det eller ei men vi er godt oppi trettiårene !

han kommer IKKE til å si noe til meg før jeg sier noe - det er bare sånn han er. 
Han sier aldri unnskyld f.eks. 

Anonymkode: 4c80c...a56

Fortsetter under...

Er det vanlig at han gjør dette, eller er det første gangen? Slik oppførte mannen min seg mot meg, da ha hadde bestemt seg for å gå fra meg. Han hadde da truffet en ny. Han gikk omveier inne i huset for å unngå å passere meg og unngå å hilse på meg da han kom hjem fra jobb. Håper det ikke er noe slikt hos dere. Ta en prat med han og spør hva som er galt. Lykke til!

Anonymkode: f109a...b79

Anonym bruker skrev (51 minutter siden):

Er det bare jeg som reagerer på det? 

mulig jeg er følsom… så jeg hører med dere hva dere syns… 

mannen min har vært borte, på besøk hos sine foreldre i et halv annet døgn… jeg var ikke med fordi jeg har jobbet. Vi har hatt normal sms og tlf kontakt mens han har vært i juleselskap og jeg har jobba, så stemningen var normal mellom oss… så kommer han hjem, og jeg står på kjøkkenet å lager mat,  hører han gå inn døra så jeg går bort til gangen å sier hei, han ser og hører meg men snur i døra for han skulle ut i bilen å hente noe. Jaja tenkte jeg, da sier han hei da han kommer inn igjen .. det gjorde han ikke, han snek seg forbi å satt seg i sofaen å så på tv, uten å si hei eller snakke med meg. 

Riktignok vært sammen i mange år, men dette syns jeg var trist ! 

jeg klarte ikke holde igjen så jeg gikk bort til han å sa jeg syns det var teit, og jeg følte meg skikkelig dårlig når han gjorde det. 

vært helt stille mellom oss i fire timer, jeg holder meg i 2 etasje med husarbeid mens han ser på tv !
tro det eller ei men vi er godt oppi trettiårene !

han kommer IKKE til å si noe til meg før jeg sier noe - det er bare sånn han er. 
Han sier aldri unnskyld f.eks. 

Anonymkode: 4c80c...a56

Da er det ikke varme følelser mellom dere. Det ville vært normalt å si hei, gi hverandre en klem til og med og prate litt sammen når man har vært borte.

Anonymkode: adccb...454

Er normalt å si hei og ha lyst til å prate. Kan ikke forestille meg at mannen min ikke sier hei og jeg spør hvordan det var og han forteller meg hvordan han har hatt det osv. 

Hadde virkelig begynt å lure hvis han ikke sa noe og faktisk unngikk meg. 

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...