Gå til innhold

Nytt servise som skal brukes til både hverdags og fest, hvilket har DU?🤩

Anbefalte innlegg

Og ikke minst - er du fornøyd?

Vi har et fra Ikea som har gjort god nytte i mange år, men det er tungt, og tallerkenene blir glovarme i mikroen. Derfor vil vi nå begynne å samle på et som vi kan bruke både til hverdags og fest, mest med tanke på å spare plass i kjøkkenskapene og skjenken. Det fylles opp gitt😅 

Søstra mi har Hammershøi fra Kähler, og det er like tungt som det vi har, så det må bli et annet, selv om det er lekkert da:)

Anonymkode: a3375...284

Fortsetter under...

Jeg har serviser til hverdags, til hverdagdpent, til ekstra pent og til julefest adskilt. Men jeg kunne godt brukt alle til pent, bare til forskjellige anledninger. Har Stavangerflint Smørgås, et hvitt Rosenthal fra sekstitallet med diskret grafisk dekor, Villeroy & Boch Amapola, og et benhvitt førtitallsservise med sort og gull.

Annonse

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Veldig fornøyd med Le Creuset sitt

Anonymkode: a5fcb...cd9

Det har jeg også, til hverdags, men når HI skriver at hun ikke vil ha et som er tungt duger vel ikke det. 

Iiiiik skrev (9 minutter siden):

Det har jeg også, til hverdags, men når HI skriver at hun ikke vil ha et som er tungt duger vel ikke det. 

Vi synes ikke det er tungt, men er nok en smakssak. Fungerer i mikro, stekeovn og fryser

Anonymkode: a5fcb...cd9

Anonym bruker skrev (På 27.12.2024 den 11.52):

iittala Teema

Anonymkode: 1b60f...03c

Dette såg jeg faktisk på da jeg var på kitchn. Jeg likte det umiddelbart, men jeg tenkte at det kanskje tar stor plass i oppvaskmaskinen? Hva er din erfaring?

HI

Anonymkode: a3375...284

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...