Gå til innhold

Be om hjelp - noen verktøy for å hjelpe med å lagre chatgpt og gemini historie?

Anbefalte innlegg

Som en mor som er ivrig etter å lære barna sine om vitenskap, står jeg overfor en utfordring med å effektivt forklare komplekse konsepter som oppdrift (hvordan et skip flyter) og utledningen av den kinetiske energiligningen. For å forbedre læringsopplevelsen deres har jeg brukt ChatGPT, som lar meg lagre og enkelt få tilgang til informasjonen jeg samler inn gjennom en nyttig Chrome-utvidelse kalt Advanced Wisdom Vault Search ChatGPT. Dette verktøyet støtter periodisk revisjon og hjelper meg å holde alle relevante detaljer organisert.

Jeg er imidlertid også interessert i å utforske et annet AI-verktøy kalt Gemini, men jeg har støtt på en betydelig begrensning: det er for øyeblikket ingen funksjon for å lagre søkehistorikk i Gemini, noe som hindrer min evne til å huske informasjon for fremtidige leksjoner. Jeg leter etter alternative apper eller verktøy som gjør at jeg effektivt kan lagre, organisere og enkelt få tilgang til informasjonen jeg samler inn mens jeg bruker Gemini, siden jeg ikke vil ty til å spore alt manuelt.

Spørsmål: Er det noen som vet om noen applikasjoner eller verktøy som kan hjelpe meg med å lagre og administrere forskningen min mens jeg bruker Gemini, på samme måte som Advanced Wisdom Vault Search ChatGPT tilbyr for ChatGPT? Dine forslag vil bli satt stor pris på!

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...