Gå til innhold

Min sønns stemor feiler noe!!!

Anbefalte innlegg

Han overnattet hos far og stemor 24.-25.desember. Han våknet av en sint stemor, hun var sint for han hadde sovnet med lyd på mobilen. Så tok hun dyna fra han og tok den med seg og gikk. Så han måtte sove resten av natten med teppe! Ville du tatt dette opp med faren eller latt det ligge? Skal nevnes at han er 16 år med nedtelling til å slippe å være der.

Anonymkode: bef45...49c

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144451647-min-s%C3%B8nns-stemor-feiler-noe/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette tar du opp med pappaen, ikke på et forum.
Er dette noe som skjer ofte, som har vært et irritasjonsmoment over lengre tid og han har fått beskjed flere ganger tidligere at det ikke er greit, eller er det første gang?

Har dette skjedd gang på gang på gang og så videre og det forstyrrer søvnen deres skjønner jeg det litt.
Er dette en engangshendelse er reaksjonen langt over hva den burde ha vært. Da burde hun ha slått av lyden, gått ut av rommet og sagt det til han på en rolig og ordentlig måte dagen etter.

Anonymkode: 1e062...673

Anonym bruker skrev (31 minutter siden):

Dette tar du opp med pappaen, ikke på et forum.
Er dette noe som skjer ofte, som har vært et irritasjonsmoment over lengre tid og han har fått beskjed flere ganger tidligere at det ikke er greit, eller er det første gang?

Har dette skjedd gang på gang på gang og så videre og det forstyrrer søvnen deres skjønner jeg det litt.
Er dette en engangshendelse er reaksjonen langt over hva den burde ha vært. Da burde hun ha slått av lyden, gått ut av rommet og sagt det til han på en rolig og ordentlig måte dagen etter.

Han har ikke vært hos dem på over en mnd og skulle kun sove der den ene natten. Det var julaften og han holdt ingen våken. Dette er bare ett av mange stunt ifra stemor dessverre. 

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Han har ikke vært hos dem på over en mnd og skulle kun sove der den ene natten. Det var julaften og han holdt ingen våken. Dette er bare ett av mange stunt ifra stemor dessverre. 

Da er det langt over hva som er akseptabelt.
Høres nesten ut som at hun ikke aksepterer at han har et barn fra før, hva forventet hun, at han ikke har en historie og var jomfru når de møttes?

Syns fremdeles du skal ta det opp med pappaen.

Annonse

Når var det hun tok dyna? Det er stor forskjell på om det var midt på natta og om det var for eksempel klokka 9 om morgenen og gutten ikke ville stå opp med resten av familien.  Det er lett å tenke at det er noe mer til historien enn det du har fått bite og forteller, men ut fra bare hva du skriver høres det ikke veldig hyggelig ut og jeg skjønner ikke hva hun vil oppnå.

Anonymkode: 45a3e...63a

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Når var det hun tok dyna? Det er stor forskjell på om det var midt på natta og om det var for eksempel klokka 9 om morgenen og gutten ikke ville stå opp med resten av familien.  Det er lett å tenke at det er noe mer til historien enn det du har fått bite og forteller, men ut fra bare hva du skriver høres det ikke veldig hyggelig ut og jeg skjønner ikke hva hun vil oppnå.

Hun har uansett ikke noe med å ta dyna fra stesønnen, hvis det er noen som i såfall skulle si i fra så er det  vel faren til gutten som burde si i fra og ikke stemor

Anonymkode: 90cac...210

Anonym bruker skrev (11 timer siden):

Om så klokken var 16, så er det ikke opp til stemor å fjerne dyna under noen omstendighet. Det gjelder forsåvidt også far, en 16 åring (eller noen!) skal ikke ydmykes på den måten. 

Anonymkode: 60288...8b1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...