Gå til innhold

Hvordan fordeler dere fritid? Jeg føler at jeg alltid blir sittende hjemme og har nå forlangt en mer rettferdig ordning og mannen

Anbefalte innlegg

Er nå sur for dette. Jeg forstår ikke hvordan han kan bli sur over en rettferdig fordeling. Jeg ønsker en tredelt fordeling, som vil si fritid for han, fritid for meg og felles fritid hvor man er sammen som familie. Er det urimelig å forvente det? 

Anonymkode: 23ca5...e7b

Fortsetter under...

Nei, om det er en veldig skjevdeling hos dere er det helt naturlig at du tar tak i dette.

Jeg personlig synes det er veldig rart å lage en tredeling, men her er alle fornøyd med at ting jevner seg ut på sikt. I perioder skjer det mye rundt barna, i perioder mye med hans venner og i perioder mye med mine venner, men totalen er noe alle er fornøyd med.

Anonymkode: 33628...156

Klart folk som har klart å rigge det så de alltid kan prioritere det de ønsker selv blir sure når barnevakten de har lent seg på varsler endring.

Anonymkode: ab3d4...d56

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Klart folk som har klart å rigge det så de alltid kan prioritere det de ønsker selv blir sure når barnevakten de har lent seg på varsler endring.

Anonymkode: ab3d4...d56

Dette

Anonymkode: 25fdc...1c1

Har mannen blitt for godt vant blir han sikkert sur når han plutselig må begynne å ta hensyn til dine behov også. Spørsmålet er vel heller hvorfor i all verden har du godtatt at han kjører over deg og prioriterer sine egoistiske behov i så lang tid at han nå tar det som en selvfølge?

Anonymkode: 5740c...261

Når han er vant til privilegier så taper han jo på en rettferdigere fordeling. Om han protesterer så er det barnsligheter  og egoisme fra hans side. 

Anonymkode: c5858...a38

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...