Gå til innhold

Hvorfor dra til bamse hotell med ungdom?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Anonym bruker skrev (54 minutter siden):

Hvorfor dra til Bamsehotell med noen? Det er jo kun for foreldre som ikke vil ha ferie med egne barn uansett.

Anonymkode: 76029...35e

Dette skjønte jeg ikke? Tror du at man leverer fra seg barna ved innsjekk? 

Vi har ofte vært på såkalte bamsehotell og er da selvsagt sammen med barna hele tiden. Det er ferie på barnas premisser med disco, show og barnebuffet. Helt supert. 

Anonymkode: 2325d...478

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Kan man ikke spise «spennende» mat (hva er egentlig spennende mat?) og oppleve ting selv om man bor på et Bamsehotell altså?

Anonymkode: 8cd59...afd

Det er sjelden spennende mat på buffet bordet når man bor all inclusive. 

Anonymkode: 55ce5...8ea

Bare fordi man bor på hotellet så betyr det ikke, at det er der man er hele tiden.

Vi reiser da alltid mye rundt, spiser på forskjellige restauranter. Og bodde en gang på bamsehotell med barna, da de var litt eldre. Men det var fordi reisen var utrolig billig. Men da hadde vi leiebil halve tiden, og var ikke så mye på hotellet.

Anonymkode: 6c15e...080

Anonym bruker skrev (36 minutter siden):

Hva er bamsehotell? Er det et hotell med mange bamser? I så fall vill jeg gjerne dra på et slikt selv😅

Anonymkode: ffbd1...60e

https://www.tui.no/hotell/bamse-og-bamseklubben/?agent=googleads&utm_medium=paidsearch&utm_source=google&gclsrc=aw.ds&gad_source=1&gbraid=0AAAAAD-1yvi-JuFg6-PP2r7MTaa7Bgel9&gclid=EAIaIQobChMI8ryZu6TGigMVAwWiAx0n-iDEEAAYASAAEgKRsfD_BwE Feks 

Anonym bruker skrev (40 minutter siden):

Hva er bamsehotell? Er det et hotell med mange bamser? I så fall vill jeg gjerne dra på et slikt selv😅

Og tilbud om barnepass, til og med for babyer…https://www.aftenposten.no/reise/i/awOm9d/naa-kommer-babyklubben

Annonse

Anonym bruker skrev (48 minutter siden):

Ironi er ikke helt din greie?

Anonymkode: 2325d...478

Jeg spurte ikke ironisk, har ikke hørt om dette før så er takknemlig for at jeg fikk svar fra 55ce5...8ea

Om hotellet har romtypen jeg liker, fin beliggenhet og gode tilbakemeldinger - er det meg revnende likegyldig om de har bamseklubb eller ikke.

Vi velger AI med store barn/tenåringer fordi ett av barna er autist og det fungerer bedre enn å gå på restaurant. 

Anonymkode: 1c1c6...0f0

Anonym bruker skrev (15 timer siden):

Det er sjelden spennende mat på buffet bordet når man bor all inclusive. 

Spennende og varierende mat på hotellet vi er på nå. 

Anonymkode: 0f9fd...553

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...