Gå til innhold

HOKA sko, herremodell vs damemodell

Anbefalte innlegg

Noen som har peiling. Har funnet et par på nett som er på salg, fine farger. Men så står det herremodell. Men hvis det er samme størrelse som jeg bruker i damemodell. Er det noen forskjell? Er ikke str 40 det samme i herre og dame?

Anonymkode: 018df...d23

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144451630-hoka-sko-herremodell-vs-damemodell/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (17 timer siden):

Noen som har peiling. Har funnet et par på nett som er på salg, fine farger. Men så står det herremodell. Men hvis det er samme størrelse som jeg bruker i damemodell. Er det noen forskjell? Er ikke str 40 det samme i herre og dame?

Jeg kjøper alltid herremodellen jeg, for de er litt bredere. Bare vær obs på at hoka er litt små i størrelsen. Jeg er normalt 39,5-40, men i Hoka må jeg ha 40 og 1/3 eller 40 og 2/3.

Anonymkode: 886aa...1e4

HI her. Jeg har brukt HOKA str 40 wide-modellene i flere år. Synes herremodellene har fine farger! Hvis jeg går for str 40 i herremodell, trenger jeg wide hvis herremodellene er bredere i utgangspunktet?

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

HI her. Jeg har brukt HOKA str 40 wide-modellene i flere år. Synes herremodellene har fine farger! Hvis jeg går for str 40 i herremodell, trenger jeg wide hvis herremodellene er bredere i utgangspunktet?

Det spørs jo på foten din, litt vanskelig å svare. Det ligger sikkert noen mål på nett hvor du kan sammenligne cm mellom dame og herremodell. 

Anonymkode: 886aa...1e4

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...