Gå til innhold

Var julegaven til nevøen min kjip? 🙄

Anbefalte innlegg

Han fikk to par gode ullsokker (kjøpt) pluss sjokolade. Han er 20 år og jeg fikk ikke gaver av mine tanter når jeg var så stor. Skal sies at han nylig hadde bursdag også, da fikk han 500 kr. Jeg skrev sms og takket for gave fra han, da jeg fikk ett pledd. Han svarte bare versegod, uten å takke for gaven jeg ga han. Derfor lurer jeg på om det var en kjip gave.. 🙄 

Fortsetter under...

Annonse

Hot Midget ! skrev (5 timer siden):

Han fikk to par gode ullsokker (kjøpt) pluss sjokolade. Han er 20 år og jeg fikk ikke gaver av mine tanter når jeg var så stor. Skal sies at han nylig hadde bursdag også, da fikk han 500 kr. Jeg skrev sms og takket for gave fra han, da jeg fikk ett pledd. Han svarte bare versegod, uten å takke for gaven jeg ga han. Derfor lurer jeg på om det var en kjip gave.. 🙄 

Kanskje han ikke har åpnet den enda? Ullsokker er enten eller i den alderen. Broren min hadde syntes det var skikkelig kjip gave, jeg hadde elsket det.

Hvis du ikke fikk gaver av tanter i den alderen så ga du vel ikke gave til dem heller. 

Anonymkode: 58930...bc2

FruGa skrev (11 minutter siden):

Ullsokker når man er 20 er en kjip gave. Sorry. Vært bedre med sjokolade og flakslodd. Eller en tskjorte og sjokolade. Eller bare godteri.

Men at man takker for gave man får er ren høflighet og folkeskikk.

Noen blir glade for ullsokker. I min familie er det en egen "greie", men det krever at giveren kjenner mottakeren godt nok til å velge helt riktig type.

Anonymkode: bc6fd...ed3

Litt kjedelig kanskje? Og hakket kjipere enn pleddet du fikk av han? Koselig at han prioriterer å gi gave til sin tante da, det er ikke selvsagt. Takk må man selvsagt si alltid, uansett.

Anonymkode: 85b3e...3cd

FruGa skrev (5 timer siden):

Ullsokker når man er 20 er en kjip gave. Sorry. Vært bedre med sjokolade og flakslodd. Eller en tskjorte og sjokolade. Eller bare godteri.

Men at man takker for gave man får er ren høflighet og folkeskikk.

Min på 21 år fikk fem par ullsokker og elsket det.  Han er riktignok meget takknemlig for alt han får da, men sokkene falt virkelig i smak.  

Anonymkode: 047ad...5ec

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...