Anonym bruker Skrevet 25. desember 2024 #26 Del Skrevet 25. desember 2024 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): du kan jo kanskje kjøpe en liten ekstra ting til ungene, til neste år som du kan skrive fra onkel sånn at barna ikke blir så lei seg Anonymkode: d635b...48d Nei, det gjør jeg ikke. De er såpass stor nå Anonymkode: 3be91...a31 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144451611-onkel-droppet-gave-til-barna-mine-grunnet-han-ikke-liker-meg/page/2/#findComment-150167920 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2024 #27 Del Skrevet 25. desember 2024 Anonym bruker skrev (20 minutter siden): Rart av ungene dine å forvente gave av en onkel dere ikke har kontakt med….? Anonymkode: d7947...cdb Rart? De har fått gave hvert år siden de var født, dette er første året de ikke får. Vi har også en avtale å kjøpte til hverandres barn opp til en viss alder. Han burde heller si fra da om han vil endre planer. for all del, hvis han vil slutte å gi gave til hverandres barn fordi han ikke liker meg må han jo si fra. Så trenger ikke jeg kjøpe til hans barn heller. Han kutter ut et annet søsken for noen år siden også, da inkl hennes barn. Han bare glemte å si fra til søskenet at han hadde kuttet de ut. De skjønte ingenting. Vår mor måtte ta den kjipe oppgaven i å fortelle at de er kuttet ut, han klarte ikke det selv. Grunnen? Fordi han ikke likte hennes far. Vi er halvsøsken til hun som han kuttet ut Anonymkode: 3be91...a31 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144451611-onkel-droppet-gave-til-barna-mine-grunnet-han-ikke-liker-meg/page/2/#findComment-150167921 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2024 #28 Del Skrevet 25. desember 2024 Anonym bruker skrev (22 timer siden): Ja jeg må nok det. Synd barna skal bli straffet fordi de ikke liker meg. Men jeg forventer ikke noe annet. De er så barnslige at halvparten hadde vært mer enn nok. Jeg prøver å snakke fint om alle i familien, fordi barn skal ikke bli blandet inn og farget av voksnes meninger. De har fortalt sine barn/ ungdommer hvor slem og grusom jeg er. Jeg er det stygge troller og helt forferdelig. Så barna deres har slettet meg på sosiale medier. Jeg vil være bedre. Men tenker for min egen del at jeg skal droppe gave der neste år, bare kutte helt. Så slipper man denne galskapen ved å ha noe form for kontakt. Anonymkode: 3be91...a31 Det er kjempesynd, men tenker det er viktig å forklare barna hvorfor ting er som de er. Man trenger kanskje ikke ta med hver minste detalj, men få med at det er pga at de voksne ikke er enige at barna ikke får gaver. De forstår mer enn man tror, og forhåpentligvis føler de ikke det er noe de har gjort da. Barn er flinke å tro ting er deres feil, der må vi hjelpe dem ❤️ Jeg har selv en familie der jeg ikke har snakket med min mor på to år, min søstee på 3 år og min onkel husker jeg ikke. Min mors tante hater meg. Det er vel den nære slekta jeg har på min mors side, den eneste jeg har kontakt med er min mors søster som har alkoholdemens. Det er mye psykisk der grunnet alkoholisme i familien. Jeg vet alt om dårlige familieforhold, og har lært at vær åpen med barna med visse grenser. De forstår. Anonymkode: 25525...952 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144451611-onkel-droppet-gave-til-barna-mine-grunnet-han-ikke-liker-meg/page/2/#findComment-150168049 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå