Gå til innhold

Sol i jula

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter å ser på julepyntede hus på insta, og det slår meg at dagslys og jul absolutt ikke hører sammen 😆 Jeg er fra Tromsø, her er det mørketid som gir helt fantastisk julestemning, med helt sinnsykt lys og farger midt på dagen. Vanlig dagslys og sol gjør at julepynten ser helt malplassert ut. Så lite koselig uansett hvor fancy det er pynta. Tror jeg hadde dødd om jeg måtte være søri landet i jula. 

Anonymkode: d2861...f2a

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (23 minutter siden):

Sitter å ser på julepyntede hus på insta, og det slår meg at dagslys og jul absolutt ikke hører sammen 😆 Jeg er fra Tromsø, her er det mørketid som gir helt fantastisk julestemning, med helt sinnsykt lys og farger midt på dagen. Vanlig dagslys og sol gjør at julepynten ser helt malplassert ut. Så lite koselig uansett hvor fancy det er pynta. Tror jeg hadde dødd om jeg måtte være søri landet i jula. 

Anonymkode: d2861...f2a

Godt du ikke befinner deg sørpå og dør da 😂

Anonymkode: 6a21d...c48

Skrevet

Og jeg hadde dødd om jeg måtte vært nordpå!!! Hver sin smak 😊

Skrevet

Det er mørkt her også når vi sitter i stua og koser oss om kvelden...

Veldig glad det er dagslys på dagen når vi ikke sitter inne og ser på pynten ;)

Jeg hadde nok dødd om det var mørkt hele døgnet, jeg trenger dagslys.

Anonymkode: 58e30...b1a

Skrevet

Det blir mørkt i 15-16 tida. Det holder det. 

Anonymkode: 5dfb4...dbb

Skrevet

Du er nå søt da, men akk så uvitende. Du er klar over at det ikke er mange timer med dagslys i sør også? Det igjen betyr at vi har veldig mange timer med mørke hvor vi kan nyte utebelysningen til det fulle. Jeg har bodd 4 år i Tromsø, og julebelysningen er like magisk i sør som i nord.

Anonymkode: 7048f...305

Skrevet

Jøss, her var det mange som ble butthurt bare fordi noen ikke ønsker å være sørpå i jula…

Anonymkode: 02f19...2b3

Skrevet

Joda, hver sn lyst. Selv er jeg sjeleglad for å se sola og lyset om dagen.

Anonymkode: bac22...0bb

Skrevet

Vel, hadde rett og slett «tatt kvelden» om det hadde blitt mørkare no. Mørkt kl 15 er i mørkaste laget for meg. Fint med julelys, men hadde klart meg fint med nokre timar mindre med kunstig lys… 

Anonymkode: 09ec1...66e

Skrevet

Kan ikke si hvor glad jeg er for at vi ikke har snø. Hater snø. 

Skrevet

Takk for omtanken.

Skal sende omtanke nordover når jeg rusler til jobb på tørr asfalt i nye joggesko allerede i mars 😅

God jul. 

Anonymkode: c74a0...02a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...