Gå til innhold

Noen som kjenner seg igjen ?

Anbefalte innlegg

Som ungdom var jeg ganske hyper, det måtte skje noe hele tiden. Ikke tid til å spise nesten, og var på farta konstant. Fikk angst plager som 25 åring. Kunne være veldig impulsiv, hyper og konsentrasjon på skolen hadde jeg ikke. Typisk klassens klovn/ kjedet meg. 
som voksen er jeg mye sliten og det er en del tankekjør og bekymringer. Angst og uro. Holder styr på det jeg skal av jobb, barn og hus. Men lite overskudd til å være sosial. Hvis jeg får for meg noe må det skje med en gang. Det gjelder oppussing eller prosjekter. Angrer når jeg er midt i det, men gjennomfører. 
Begge barna våre har adhd. Jeg lurer på om jeg har det samme. Var hos psykolog pga angsten, tok opp det med adhd, men ble ikke hørt. Ble avfeid. Vurderer skjekke privat. Vet ikke om jeg vil ha medisiner eller hva. Men vært greit å finne ut av det. 
hva tenker dere? Noen som hatt lignende symptomer og som skjekket seg som voksen? 

Anonymkode: c7e47...185

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144451558-noen-som-kjenner-seg-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Hvis du er på nivået «bare lyst til å sjekke ut» så gå privat. Ikke nødvendig å belaste offentlige tjenester for slike ting. 

Anonymkode: 26623...8b4

Det er jo slitsomt å ha det slik, og det gir jo utslag i hverdagen. Men vil uansett ikke til dps. Det er veldig lang ventetid, og legen min sa at de fleste får avslag om man ikke er svært plaget i hverdagen grunnet symptomer. Nesten umulig å få kommet inn. Derfor vil jeg gå privat. Det er en nevropsykolog med driftsavtale som veldig mange benytter seg av. Trenger bare to timer også 

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Det er jo slitsomt å ha det slik, og det gir jo utslag i hverdagen. Men vil uansett ikke til dps. Det er veldig lang ventetid, og legen min sa at de fleste får avslag om man ikke er svært plaget i hverdagen grunnet symptomer. Nesten umulig å få kommet inn. Derfor vil jeg gå privat. Det er en nevropsykolog med driftsavtale som veldig mange benytter seg av. Trenger bare to timer også 

Hvis du har muligheten, absolutt. Du høres ut som et klassisk tilfelle. Angsten kan du kanskje håndtere bedre med riktig medisinering. 

Anonymkode: 9ae9e...b77

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...