Gå til innhold

Glemte pålegg ute

Anbefalte innlegg

Jeg var å handlet i går og har visst stressa litt for i dag fant jeg en pk juleskinke i skiver og en pk roast beef i skiver ved siden av kjøleskapet i matboden. Jeg blir litt fortvila for jeg har ikke så god råd, så derfor lurer jeg på om det er ok å enda spise dette? Jeg åpnet pakkene å luktet på dem, og de lukter ok. Det er ganske mye salt hvertfall i skinka. Eller bør jeg bite i det sure eple å kaste å kjøpe nytt?

Anonymkode: 43194...f99

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144451534-glemte-p%C3%A5legg-ute/
Del på andre sider

Fortsetter under...

MissSaigon skrev (12 minutter siden):

Hvis de lukter greit så er de nok helt fine. Men når du har åpnet pakkene tror jeg at du bør fryse dem til du skal bruke dem.

Dette. Del pakkene så du kan ta opp bare halvparten i gangen. 

Anonymkode: 0523a...917

Viss de lukter bra, ser ok ut, ikke er "slimete" og pakkene var lukket, er de sannsynligvis ok å spise.  Vil jo anta at det er kjøligere enn vanlig inne-temperatur på boden også.  Men når de er åpnet, ville jeg nok sørget for å spise dem opp ganske fort.  Men det er utrolig hvor langt man kommer med å "se, lukte, kjenne og smake" 

Anonymkode: 10ea0...fc8

Annonse

Tusen takk for svar, de er åpnet og lagt i lufttette bokser i kjøleskapet. Prøvde å spise et par biter av hver, er fortsatt ikke dårlig. Satser på det går greit, mat i dette huset slukes ganske fort uansett :)

HI

Anonymkode: 43194...f99

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...