Gå til innhold

Kan noen svare meg skikkelig og høflig? (Date)

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Takk. Gjorde det til slutt. Etter han sa unnskyld 🙈

Anonymkode: d84f9...bc0

Har vært akkurat der selv. Så vet hvor vanskelig det der. Og gjort akkurat det samme selv. Og unnskyldningen varer aldti lenge. Dessverre. Det er en ting å ha i bakhodet. 

Har du prøvd å date noen andre for å gå videre ? For å få han ut av hodet. Det kan faktisk hjelpe. 

Anonymkode: c687f...b1e

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Har vært akkurat der selv. Så vet hvor vanskelig det der. Og gjort akkurat det samme selv. Og unnskyldningen varer aldti lenge. Dessverre. Det er en ting å ha i bakhodet. 

Har du prøvd å date noen andre for å gå videre ? For å få han ut av hodet. Det kan faktisk hjelpe. 

Burde kanskje date andre ja. Takk for tips ❤️ godt å høre at vi er flere som skjønner hvor vanskelig det er ❤️

Anonym bruker skrev (45 minutter siden):

Burde kanskje date andre ja. Takk for tips ❤️ godt å høre at vi er flere som skjønner hvor vanskelig det er ❤️

Vet akkurat nøyaktig hvordan det er og hvordan du har det ❤️

Anonym bruker skrev (På 4.2.2025 den 10.35):

Psykopat/skadet er denne person jeg tenker på også😎 men steroider er jeg derimot litt usikker på. Trener han mye og har ganske stor muskelmasse? For da er det ikke han, skulle så gjerne ønske jeg kunne gitt deg et svar! Forstår så godt situasjonen du står i, og det å ikke få et ordentlig svar gjør det så vanskelig å avslutte.

Anonymkode: c3ebd...065

Kanskje vi snakker om samme person ? 🙈 Ikke meningen å ødelegge tråden til HI. Men ser dessverre ut som det er flere menn som holder på sånn. 

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Kanskje vi snakker om samme person ? 🙈 Ikke meningen å ødelegge tråden til HI. Men ser dessverre ut som det er flere menn som holder på sånn. 

Ja. Er nok flere 🙈

Annonse

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Vet akkurat nøyaktig hvordan det er og hvordan du har det ❤️

Det hjelper ❤️

Det som er jævlig irriterende, er at når han får meg på glid så plutselig virker han usikker igjen.

Hi

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Det hjelper ❤️

Det som er jævlig irriterende, er at når han får meg på glid så plutselig virker han usikker igjen.

Hi

Det er nettopp det. Men det som fungerer med sånne menn er å være litt avvisende. Og ikke gi for mye av seg selv. Da har man de på glid hele tiden. Men orker man egentlig det og å spile et spill for å holde på de ? 

Sånt er veldig slitsomt. Og vi fortjener bedre ❤️

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Det er nettopp det. Men det som fungerer med sånne menn er å være litt avvisende. Og ikke gi for mye av seg selv. Da har man de på glid hele tiden. Men orker man egentlig det og å spile et spill for å holde på de ? 

Sånt er veldig slitsomt. Og vi fortjener bedre ❤️

Nei, vi orker egentlig ikke. Men er jævlig spennende og. Hi

Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Jeg er også veldig nysgjerrig på om jeg faktisk kjenner den personen. Første bokstav i navnet eller fylke? Har nemlig vært gjennom akkurat det samme. Og nei han trener ikke masse og er stor. Men skadet ja. 

Starter han på K?

Anonymkode: c3ebd...065

Anonym bruker skrev (13 timer siden):

Nei, vi orker egentlig ikke. Men er jævlig spennende og. Hi

Spennende en stund. Og slitsomt. Men i lengden er det ikke så spennende nei. Ikke om det går over lang tid. Fordi det blir aldri bedre. 

Så ha det litt i bakhodet. Tenk på deg selv. Og finn heller noen andre som er sunn for deg. Vet hvor vanskelig det er å si nei og bryte ut av mønsteret. Og man sprekker gang på gang. Du har min fulle forståelse. Men absolutt ikke bra for deg ❤️

Annonse

Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Spennende en stund. Og slitsomt. Men i lengden er det ikke så spennende nei. Ikke om det går over lang tid. Fordi det blir aldri bedre. 

Så ha det litt i bakhodet. Tenk på deg selv. Og finn heller noen andre som er sunn for deg. Vet hvor vanskelig det er å si nei og bryte ut av mønsteret. Og man sprekker gang på gang. Du har min fulle forståelse. Men absolutt ikke bra for deg ❤️

Tusen takk for at du svarte meg skikkelig. Ja, blir hektet på han. Hi

Og dette er manipulasjon i aller høyeste grad. Så lett å bli revet med. 

Lurer på om han vet selv hva han gjør med meg. Hi

Ikke han jeg tenker på heller. Så tydeligvis flere menn som holder på sånn.

Han jeg snakker om, er ikke av norsk opphav. Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...