Gå til innhold

Kan noen svare meg skikkelig og høflig? (Date)

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Jeg vet det, men du er fremdeles helt opphengt i han.Du hadde jo blokkert han, hva skjedde med det?

Anonymkode: b1ef6...55b

Nei. Jeg er ikke det. Jeg blokkerte han ikke overalt. Hi

Anonymkode: d84f9...bc0

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (12 timer siden):

Hi her.

Nå har han tatt kontakt igjen. 

Men hva er vitsen?  Jeg tørr ikke å svare han.

Hmm.. du sier du lurer på hva som egentlig er grunnen til at han oppfører seg som han gjør osv.. om dette viser seg å være den personen det kan høres ut som så kan jeg gi deg et svar. Men finnes jo utallige menn som oppfører seg på samme måte dessverre. Hvis du ønsker å svare kunne du gitt meg noe info som de som kjenner han burde vite? Fylke og f.eks første bokstav på by? Vet ikke om jeg kan hjelpe deg men er det han jeg tror så kan du få nummeret mitt å ringe meg så kan jeg forklare deg alt:)

Anonymkode: c3ebd...065

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Nei. Jeg er ikke det. Jeg blokkerte han ikke overalt. Hi

Men da er det jo superenkelt, du lar bare vær å svare han. Han må ut av livet ditt, ikke la deg fange inn igjen nå. 

Anonym bruker skrev (24 minutter siden):

Hmm.. du sier du lurer på hva som egentlig er grunnen til at han oppfører seg som han gjør osv.. om dette viser seg å være den personen det kan høres ut som så kan jeg gi deg et svar. Men finnes jo utallige menn som oppfører seg på samme måte dessverre. Hvis du ønsker å svare kunne du gitt meg noe info som de som kjenner han burde vite? Fylke og f.eks første bokstav på by? Vet ikke om jeg kan hjelpe deg men er det han jeg tror så kan du få nummeret mitt å ringe meg så kan jeg forklare deg alt:)

Høres spennende ut 🤭 Men han er vell bare psykopat/ skadet..? Lurer på om han bruker steroider. Hi

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Høres spennende ut 🤭 Men han er vell bare psykopat/ skadet..? Lurer på om han bruker steroider. Hi

Psykopat/skadet er denne person jeg tenker på også😎 men steroider er jeg derimot litt usikker på. Trener han mye og har ganske stor muskelmasse? For da er det ikke han, skulle så gjerne ønske jeg kunne gitt deg et svar! Forstår så godt situasjonen du står i, og det å ikke få et ordentlig svar gjør det så vanskelig å avslutte.

Annonse

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Psykopat/skadet er denne person jeg tenker på også😎 men steroider er jeg derimot litt usikker på. Trener han mye og har ganske stor muskelmasse? For da er det ikke han, skulle så gjerne ønske jeg kunne gitt deg et svar! Forstår så godt situasjonen du står i, og det å ikke få et ordentlig svar gjør det så vanskelig å avslutte.

Ja, trener mye og er stor. 

Jeg har egentlig gitt opp å få svar. Han har aldri vært helt ærlig.

Takk for svar, håper du har det bedre uten han du snakker om ❤️

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Ja, trener mye og er stor. 

Jeg har egentlig gitt opp å få svar. Han har aldri vært helt ærlig.

Takk for svar, håper du har det bedre uten han du snakker om ❤️

Hold på den tanken! Det er bra! 
husk at vi er verdt så mye mer!

Tusen takk! Går mye bedre, blokkerte han og det gjorde alt mye lettere! Håper du snart får det bedre med deg selv også❤️

Hei HI!

Så bra at han tok kontakt med deg. Da vet du at han tenker på deg og ikke er "over deg". ;)

Det betyr at du nå kan tenke at du har et slags mentalt overtak på ham om du velger å ikke svare. ( og det velger du selvsagt, ikke la de siste ukenes sorgarbeid være forgjeves) Dette kan gjøre det lettere for deg å gå videre. 

Jeg heier fortsatt på deg! 

*Nøtta* skrev (38 minutter siden):

Hei HI!

Så bra at han tok kontakt med deg. Da vet du at han tenker på deg og ikke er "over deg". ;)

Det betyr at du nå kan tenke at du har et slags mentalt overtak på ham om du velger å ikke svare. ( og det velger du selvsagt, ikke la de siste ukenes sorgarbeid være forgjeves) Dette kan gjøre det lettere for deg å gå videre. 

Jeg heier fortsatt på deg! 

Tusen takk for svar.

Jeg burde vært glad jeg 🤗 men fikk bare angst. 

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Tusen takk for svar.

Jeg burde vært glad jeg 🤗 men fikk bare angst. 

Men du burde jo ikke være glad. Han er ikke bra for deg. Det finnes ingenting bra med at han tok kontakt med deg.

Anonym bruker skrev (På 4.2.2025 den 11.41):

Men du burde jo ikke være glad. Han er ikke bra for deg. Det finnes ingenting bra med at han tok kontakt med deg.

Huff nei.

Han ga seg ikke. Vil ha sex med meg igjen.. 

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Huff nei.

Han ga seg ikke. Vil ha sex med meg igjen.. 

Huff og huff. Så dumt da. Ja ja, du får bare ha sex med ham da, så lenge han vil det. Er ikke så mye annet å få gjort med den saken.

Anonymkode: 3e944...af5

Annonse

Anonym bruker skrev (59 minutter siden):

Hva mener du med "han ga seg ikke"? Har du hatt sex med han igjen?

Nei. Har ikke hatt. Men han er sååå grådig på igjen 

Anonym bruker skrev (17 timer siden):

Så koselig at du spør ❤️ jeg har ikke møtt han ❤️

Du kan jaggu meg være stolt av deg selv. Godt jobba! Jeg vet nøyaktig hvor vanskelig det kan være. 

Enda ei helg unnagjort og du er ett skritt nærmere å være helt ferdig med ham. :)

Jeg er også veldig nysgjerrig på om jeg faktisk kjenner den personen. Første bokstav i navnet eller fylke? Har nemlig vært gjennom akkurat det samme. Og nei han trener ikke masse og er stor. Men skadet ja. 

Anonymkode: c687f...b1e

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Jeg er også veldig nysgjerrig på om jeg faktisk kjenner den personen. Første bokstav i navnet eller fylke? Har nemlig vært gjennom akkurat det samme. Og nei han trener ikke masse og er stor. Men skadet ja. 

Ser jo at han du snakker om er stor og trener. Så da er det ikke samme person. 

*Nøtta* skrev (2 timer siden):

Du kan jaggu meg være stolt av deg selv. Godt jobba! Jeg vet nøyaktig hvor vanskelig det kan være. 

Enda ei helg unnagjort og du er ett skritt nærmere å være helt ferdig med ham. :)

Takk. Håper jeg klarer det. Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...