Gå til innhold

Jeg vil bare jobbe i fred!

Anbefalte innlegg

Åh. Jeg orker ikke. Kollegaen min skravler og skravler og skravler. Jeg får ikke ett minutt fred. Nå har jeg rømt inn på et kott bare for å få litt ro. Og nei, jeg kan ikke be henne tie still heller, da blir hun helt klin umulig å samarbeide med. Tro meg, jeg har prøvd. 
Jeg er fristet til å si jeg er syk og dra faktisk, jeg er så sliten. 

Beklager. Dagens utblåsning. 

Anonymkode: 9383d...3fb

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144451517-jeg-vil-bare-jobbe-i-fred/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, kjenner meg igjen. Det kakles over en lav sko, alle skal ha en mening om noe, alle kommenterer alt som er å kommentere. Og lukker jeg døra kommer de inn for å si "er du opptatt siden døra er igjen??". Ja hva tror du? 
Er så lei. Gleder meg til ferie! 

Anonymkode: 3e3dc...dee

Det er faktisk helt utrolig at hun tror det hun forteller er interessant for meg. At svogeren «ikke liker brettspill og dermed bla bla bla» i en evighet. Jeg skjønner ikke hvor hun tar alle detaljene fra. Og på hvilken måte er det nyttig for meg å vite??

Hver. Eneste. Dag.

Jeg mister det snart.

HI

Annonse

Kjøp deg headset som stenger lyden ute. Så snakker du med kollegaen din i 5-10 minutter om morgenen også sier du at det var hyggelig med en prat, men nå må jeg konsentrere meg så jeg tar på headset, også gjør du det. Løft det også til lederen din at du sliter med å få gjort det du skal når det skravles hele tiden. 

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Det er faktisk helt utrolig at hun tror det hun forteller er interessant for meg. At svogeren «ikke liker brettspill og dermed bla bla bla» i en evighet. Jeg skjønner ikke hvor hun tar alle detaljene fra. Og på hvilken måte er det nyttig for meg å vite??

Hver. Eneste. Dag.

Jeg mister det snart.

HI

Kjenner meg igjen. Har hatt en kollega som fortalte om det samme hele tiden. Det er virkelig ikke spennende å høre samme sak, som i tillegg ikke angår meg, for 54. Gang. 

Holdt på å klikke for meg. Slutta, har startet eget og jobber i et fellesskap med andre gründere. Helt annen verden. Elsker det! Jeg gleder meg faktisk til jobb igjen. 

Anonymkode: fcbe1...1b3

Jeg hadde en kollega som gjerne kunne stå og prate om hestene sine i det vide og det brede. Hadde en avtale med en kompis, når jeg sendte SOS så ringte han. Da kunne jeg si «jeg må bare ta denne» og da gikk hun 😂 Utrolig slitsomt når man har ting man må få gjort. Få deg et sånt ledig/opptatt-skilt på døra og forklar det med at du i blant har arbeidsoppgaver du må ha fullstendig ro for. Eller sitt fast med headset og pek på de og «prat med noen andre» om noen kommer inn.

Anonymkode: 113bf...dbb

Bruk headsett som noen beskriver, og si du har hodepine. Da skjønner hun at du trenger litt ro, og bare fortsett med det lenge til det blir normalen. 
slike folk er utrolig slitsom. Hun har nok behov for å skravle og alt mulig, og skjønner ikke at det er totalt utmattende for andre 

Anonymkode: 205af...1e4

Helt enig. Jeg benytter meg og av hjemmekontor flere dager i uken nettopp for å unngå kollegaer som skal skravle hele tiden. Noen ganger tar jeg lunsj på kontoret fordi jeg ikke orker gå ned i kantina, liker å være i fred noen ganger. Da er det spesielt ei som tar seg friheten og kommer å skravler store deler av lunsjen min så jeg ikke får fred likevel. Enda jeg har sagt at jeg liker å sitte i fred så siger det liksom ikke inn. Jeg har vurdert å ta det opp med sjefen. En 5 min samtale om hvordan helgen var er ok, men når folk kommer og bretter ut om privatlivet sitt og familieproblemer når jeg sitter å skal jobbe syns jeg ikke er greit. Men så klarer jeg ikke be dem gå heller, for jeg tenker de viser jo en slags tillitt og med å betro seg til meg. Ikke enkelt det der, glad jeg kan ha hjemmekontor.

Anonymkode: 58758...6ff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...