Gå til innhold

Dere hundeeiere, hva kan jeg gi i en liten julegave til en liten hund?

Anbefalte innlegg

Det kommer en liten hund sammen med eieren sin her på julaften, og jeg vet at eier vil bli veldig glad hvis hunden og får en liten ting. Men hva kan jeg kjøpe som en liten tass vil like? Ikke noe spiselig.

Anonymkode: 4eb50...817

Fortsetter under...

TinaK 1990 skrev (På 17.12.2024 den 19.12):

Godbiter som er kjøpt i dyrebutikken 

Ekspander  

Hun skriver jo ikkenoe spiselig... Mange hunder har allergier o.l. å ta hensyn til så det er bedre å kjøpe en liten leke.

Anonymkode: 545a3...639

Anonym bruker skrev (På 17.12.2024 den 18.43):

Det kommer en liten hund sammen med eieren sin her på julaften, og jeg vet at eier vil bli veldig glad hvis hunden og får en liten ting. Men hva kan jeg kjøpe som en liten tass vil like? Ikke noe spiselig.

Ekspander  

Så hyggelig at du vil gi en liten gave til hunden. En liten hundeleke, reflex til bånd/halsbånd f.eks. De har mye småting til hund på Rusta som ikke koster mye.

Anonymkode: cbdd4...874

Annonse

Skal vi ikke dempe gave-galskapen og bli mer bærekraft-bevisste? Å kjøpe gave til en hund er virkelig ikke nødvendig. Dyr har ingen forhold til jul, og ingen behov for  gaver. Hvorfor kjøpe bare for å kjøpe noe? 

Anonymkode: 19580...ae3

Anonym bruker skrev (På 17.12.2024 den 19.52):

Så hyggelig at du vil gi en liten gave til hunden. En liten hundeleke, reflex til bånd/halsbånd f.eks. De har mye småting til hund på Rusta som ikke koster mye.

Anonymkode: cbdd4...874

Ekspander  

Takk ror tips, skal kikke på rusta.

Hi

Anonym bruker skrev (På 17.12.2024 den 18.54):

Favorittleken til min lille hund er en apekatt fra IKEA.

Screenshot_20241217_195312_Chrome.jpg

Anonymkode: 545a3...639

Ekspander  

Den var søt da 😍

Hi

Ball eller en leke. Bamse er det mange hunder som liker, men de kan fort begynne å jokke på den. Vi kan ikke ha bamser i hus mer pga dette. Men ball med pipelyd i - tennisball er gøy

Anonymkode: feb7e...b65

Følger tråden her, har samme sak her. Får besøk av et familiemedlem hvor mann er innlagt, vanskelig julaften for den som kommer. Fint med en liten digresjon og ikke minst at både to- og firbeint føler seg velkommen. 

Lurer litt på denne. 

https://www.musti.no/trixie-plyschdjur-jordekorre

Ball var et godt forslag. 

Anonymkode: fb32d...51f

Annonse

Anonym bruker skrev (På 17.12.2024 den 23.04):

De fleste hunder elsker baller, så får hunden det litt gøy på julaften også 😊 min hund sin favoritt er disse. 

Kong squeezz action ball

IMG_6111.jpeg

Anonymkode: 1ab00...046

Ekspander  

Den så helt ypperlig ut. Dessverre utsolgt, men kanskje mulig å bestille til butikk 🤔

Anonym bruker skrev (På 18.12.2024 den 0.15):

Den så helt ypperlig ut. Dessverre utsolgt, men kanskje mulig å bestille til butikk 🤔

Ekspander  

Musti.no har den i medium 😊 Den prisen er pakke med tre stk. Min hund elsker å leke med disse, håper det faller i smak hos dere også😊 Og god jul ❤️

https://www.musti.no/kong-squeezz-actionball

Anonymkode: 1ab00...046

En av disse:

https://www.dyrekassen.no/kong-wild-knots-bjoern-kosebamse-mix?sku=111341

Finnes i tre str, og de fleste dyrebutikker selger dem. Tåler utrolig mye og skulle de revne er det rep inni, ikke kun vatt, som er en ny leke.

Det er noe soesielt med Kong bamsene som gjør hundene ekstea glade i dem.

Anonymkode: 94744...e7d

Anonym bruker skrev (På 17.12.2024 den 20.21):

Skal vi ikke dempe gave-galskapen og bli mer bærekraft-bevisste? Å kjøpe gave til en hund er virkelig ikke nødvendig. Dyr har ingen forhold til jul, og ingen behov for  gaver. Hvorfor kjøpe bare for å kjøpe noe? 

Ekspander  

Du har tydeligvis aldri hatt dyr når du kommer med slike påstander. Den som har størst glede av å pakke opp gaver i vår familie er hunden til min søster. Skulle jeg spart inn på gaver hadde gave til menneskene jeg feirer med blitt avviklet før jeg sluttet å gi gave til min søsters hund.

Anonymkode: 1a96a...5c6

Anonym bruker skrev (På 18.12.2024 den 15.45):

Du har tydeligvis aldri hatt dyr når du kommer med slike påstander. Den som har størst glede av å pakke opp gaver i vår familie er hunden til min søster. Skulle jeg spart inn på gaver hadde gave til menneskene jeg feirer med blitt avviklet før jeg sluttet å gi gave til min søsters hund.

Anonymkode: 1a96a...5c6

Ekspander  

Haha, slik er det her også. Hunden vår elsker gaver, og er ellevill når hun ser en gave og får være med på å åpne. Ungene (ungdommer) synes nesten det er mer stas å se på hunden enn gaven når de åpner og hun står ved siden av med en hale som går i hundre og er såååå nysgjerrig! På julaften må jeg faktisk ta bånd på henne inne når gavene legges under treet for at hun ikke skal tråkke på dem i sin iver etter å sniffe og snuse på dem. 

For ordens skyld forventer vi overhodet ikke gaver til hunden vår, men fordi alle vet hvor glad hun er i gaver, så ender hun som regel opp med å få en del likevel 😊

Anonymkode: 2b94b...00a

Ekspander  

Nettopp på grunn av bærekraft er det jo fornuftig å kjøpe noe hunden uansett vil få.  

Min hund er veldig glad i å leke med ball.  Sjekk med hundeeieren hva hunden liker.  

Jeg synes det er veldig koselig med gaver til hunder.  Jeg forventer absolutt ikke at noen andre skal kjøpe gaver til hunden min.  Hunden min er et dyr, men jeg er like fullt glad i ham.  Hele familien min har glede av å se hunden leke med de nye lekene sine i julen.  

Anonymkode: 67b16...1f9

Ekspander  

Nope hundene mine gir gave til hverandre, bestevenninna, og hunden til søsteren min ❤️

Anonymkode: 94744...e7d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...