Gå til innhold

Øke skattetrekk?

Anbefalte innlegg

Jeg vil betale inn ekstra skatt hver mnd fordi jeg solgte et fond og skylder litt skatt av det. Bedre å dele opp.

Men, hvordan få økt trekk i %satsen på skattekortet mitt? Prøver å manipulere tallene men enten endrer de seg ikke eller % sats går ned😅 Jeg er håpløs. Kan jeg late som jeg får høyere inntekt sånn at % endres? De regner jo på det uansett, så om man oppgir feil der har ikke noe å si eller?

Anonymkode: bcab6...0b3

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144451501-%C3%B8ke-skattetrekk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (17 minutter siden):

Jeg vil betale inn ekstra skatt hver mnd fordi jeg solgte et fond og skylder litt skatt av det. Bedre å dele opp.

Men, hvordan få økt trekk i %satsen på skattekortet mitt? Prøver å manipulere tallene men enten endrer de seg ikke eller % sats går ned😅 Jeg er håpløs. Kan jeg late som jeg får høyere inntekt sånn at % endres? De regner jo på det uansett, så om man oppgir feil der har ikke noe å si eller?

Du kan be arbeidsgiver legge inn ekstra trekk i måneden.

Anonymkode: 21e7a...5f5

Anonym bruker skrev (24 minutter siden):

Du kan selvfølgelig justere lønn/inntekt på skattekortet både opp og ned 

Anonymkode: ad392...a63

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...