Gå til innhold

Hvor mange julekort sender du?

Anbefalte innlegg

Og hvor tidlig sender du dem? Hvor lang tid bruker posten i desember (innenlands)? Jeg har skrevet mine åtte kort nå, skal gå en tur og levere to direkte i postkassene og de andre med frimerke i en rød postkasse. Det skal vel fremdeles komme frem til jul?

Anonymkode: 04b4a...a18

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144451490-hvor-mange-julekort-sender-du/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Ingen i år. Burde vel egentlig sende til mamma, men er nok større sjangs for at vi legger det fint i veska hennes på julaften om vi husker det. 
Jeg har alltid skrevet mange julekort, men de to siste åra nå så har det ikke skjedd. Ungene er ikke engasjerte heller, eller unger er de ikke egentlig siden de begge er myndige. 

Anonymkode: ff494...578

Anonym bruker skrev (29 minutter siden):

Ingen i år. Burde vel egentlig sende til mamma, men er nok større sjangs for at vi legger det fint i veska hennes på julaften om vi husker det. 
Jeg har alltid skrevet mange julekort, men de to siste åra nå så har det ikke skjedd. Ungene er ikke engasjerte heller, eller unger er de ikke egentlig siden de begge er myndige. 

Anonymkode: ff494...578

Hvorfor gi julekort til noen du tydeligvis skal være sammen med i jula? Er det ikke hyggeligere å si det til henne, være sammen, klemme?

Anonymkode: f1155...8da

Jeg har skrevet kortene i kveld, godt inspirert over Grinchen i en annen tråd som irriterte seg over å få kort 😅sender de med posten i morgen og regner med at de kommer frem før jul. 

Har skrevet 13 kort. 

Anonymkode: 91090...c3e

Annonse

Jeg bestiller sånne fotokort med en liten hilsen på. I år ble det en enkel «god jul og godt nytt år»-hilsen. Bestiller 40stk. I posten går ca. 10 stk, og de ble sendt i begynnelsen av desember. Resten blir levert i hånda/postkassen når det passer fram til julaften. 

Anonymkode: 5ab75...fd7

Sendte 22 kort og legger et tyvetalls med gaver og julebrød som jeg gir bort. Kosta mer å sende i posten enn å kjøpe kortene…. Fader meg galskap. Men- jeg elsker å få kort og tviholder på tradisjonen. Vet at veldig mange blir glade for kortene også, og da gjør jeg det gjerne. 

God jul rundt forbi! 

Anonymkode: 96bf7...c6a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...