Gå til innhold

Hva får din datter på 13/14 år julegaver?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Av oss foreldre? 
Hun ønsker seg gavekort på kjøpesenteret her vi bor og det får hun. Så får hun noe treningsklær hun ønsker seg, ny iPhone og 3 nye bøker i en serie hun leser.

Hva hun får av besteforeldre aner jeg ikke.

Anonymkode: 6d86f...3b1

Annonse

Hun ønsker seg mest av alt å reise på konsert i København så det er hovedgaven. Blir fort litt når jeg er med og biletter og fly og alt. I tillegg får hun en del klær, ny ytterjakke, sminke, noen bøker som hun ønsket seg veldig samt en Dyson hårføner. 

Anonymkode: 5b46c...df0

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Hun ønsker seg mest av alt å reise på konsert i København så det er hovedgaven. Blir fort litt når jeg er med og biletter og fly og alt. I tillegg får hun en del klær, ny ytterjakke, sminke, noen bøker som hun ønsket seg veldig samt en Dyson hårføner. 

Anonymkode: 5b46c...df0

Den til rundt 6000?

Anonymkode: a74c5...cf0

Annonse

I år blir det hårstylingverktøy.. sånn dings som lager krøller og retter ut og gudene vet hva den ikke klarte. ;)

Også blir det en True Religion-bukse. "Alle" har den her, så den blir nok verdsatt høyt. 

Ellers blir det pysj, litt småstæsj som snøkule og pynt hun har sett på og noen pynteputer som hun ønsket seg sååååååå myyyyye tidligere i høst.

Anonymkode: 33f31...932

Anonym bruker skrev (1 time siden):

I år blir det hårstylingverktøy.. sånn dings som lager krøller og retter ut og gudene vet hva den ikke klarte. ;)

Også blir det en True Religion-bukse. "Alle" har den her, så den blir nok verdsatt høyt. 

Ellers blir det pysj, litt småstæsj som snøkule og pynt hun har sett på og noen pynteputer som hun ønsket seg sååååååå myyyyye tidligere i høst.

Anonymkode: 33f31...932

Er det den Dyson?

MissSaigon skrev (2 timer siden):

Unnskyld meg, men hårføner til 6000 - seks tusen - kroner? 

Det er jo en grunn til at folk nesten slo hverandre ned i køen til Rusta sin etterligning som vel kostet 500 kr 😂

https://www.kk.no/mote/revet-vekk-uprofesjonelt/82298805

Anonymkode: 44549...afa

Toppturski / sko av oss.

lulelemon sett av bestemor

uggs sko av onkel

Amundsen pannebånd, hals og ull genser av bestefar

swix sett av tante 

peak flecce og peak dujakke av farmor/farfar 

Anonymkode: 10f46...a37

Vi slår på stortromma i år og kjøper AirPods 4 med støydemping og en pysj.

Men jeg ser jo at det ikke er stortromma for de fleste som svarer her. Det er jo helt vilt hvor mye unger får i gave. 

Vi har god inntekt, så det står ikke på det. Men noe må hun faktisk spare opp til selv også.

Anonymkode: a9b94...f2a

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Vi slår på stortromma i år og kjøper AirPods 4 med støydemping og en pysj.

Men jeg ser jo at det ikke er stortromma for de fleste som svarer her. Det er jo helt vilt hvor mye unger får i gave. 

Vi har god inntekt, så det står ikke på det. Men noe må hun faktisk spare opp til selv også.

Anonymkode: a9b94...f2a

Jeg også synes alle som svarer her har kjøpt så dyre gaver 

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Jeg også synes alle som svarer her har kjøpt så dyre gaver 

Jeje, tenker jeg. Det er slett ikke sikkert at alt stemmer. Vi har god økonomi og kjøper det ungene trenger, men det er ikke snakk om å få både AirPods og Uggs, for eksempel. 

Anonymkode: 329b4...bdd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...