Gå til innhold

Hva bruker dere for å skrubbe kummen på kjøkkenet?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du kan lage en tykk masse med bakepulver og vann, spre det utover, la det virke litt før du gnikker med en microfiberklut. 

Jiff skurekrem med sitron fungerer også veldig bra. Den har noen småkuler i seg, så den er mye bedre enn den vanlige jiffen. Bakepulverblandingen tar det meste av missfargingen. 

Anonymkode: 54fda...1a9

Annonse

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

C skapa sin skurekrem. Eller den grønne bøtta, tror den heter vidunderstein eller noe sånt?

Anonymkode: 7427c...323

Universalstein heter den😅

Anonymkode: 7427c...323

Jeg bruker kun zalo og en svamp med skrub på. Har relativt nytt kjøkken, og vasker kummen ofte. Hvis du har svart vask hadde jeg villet sjekket ut om du kan bruke skrub. Stål ull funker sikkert også på vask av stål? 

Anonymkode: e1c81...eb8

Zalo og stålull til hverdags. Før besøk der jeg ønsker å imponere, blir det pinkstuff. Bruker pinkstuff i dusjen, og vinduene forsvinner nesten så rene de blir.

Anonymkode: e193a...50b

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Hvordan bruker du pink stuff?

Anonymkode: 917bb...df1

Bruker det med svamp. Tror den kalles magisk svamp? Kan brukes på alt utenom glass, tror jeg. Bare litt gnikking så blir det skinnende rent 🤩

Anonymkode: 2591e...59e

Annonse

Anonym bruker skrev (41 minutter siden):

Hvor kjøper jeg pink stuff?

Anonymkode: bdbe9...590

Dollar store har størst utvalg, men jeg tror de har det på Normal også.

Anonymkode: 86977...824

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Jøss, hvor mye skrubbing skal til? Er dette noe dere har et aktivt forhold til? Du store allverden.

Anonymkode: bfb33...f9c

Ikke mye skrubbing. Til daglig er det bare zalo og oppvaskebørsten. Men det samler seg opp skit etterhvert. Da kommer stålullen fram. Skal det være litt ekstra fint, brukes pinkstuff. Da er jobben gjort på 0,nix. Det handler ikke om å skrubbe så mye, heller det motsatte.

Anonymkode: e193a...50b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...