Gå til innhold

Liten gløtt på kjøleskapet over natten.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (22 minutter siden):

Nei da. Du hR bare brukt rkstr strøm.

Anonymkode: 3e56d...9e7

Ikke ødelagt? Kjente på kyllingen og den var ikke direkte kald? Besøk i morgon og vil ikke matforgifte noen 🙈

Anonymkode: 8848b...aa8

Anonym bruker skrev (55 minutter siden):

Ikke ødelagt? Kjente på kyllingen og den var ikke direkte kald? Besøk i morgon og vil ikke matforgifte noen 🙈

Kyllingen ville jeg stekt opp med en gang. Meieriprodukter klarer seg, der gjelder lukt og konsistens. 

Formen med makaroni ville jeg spist opp kjapt, pasta som ikke blir nedkjølt raskt nok kan få oppblomstring av en mindre hyggelig bakterie du ikke kan fjerne selv ved å varmebehandle maten. Ikke la den stå 2-3 dager, med andre ord. Den bør spises opp asap. 

Anonymkode: f2070...9cb

Anonym bruker skrev (19 minutter siden):

Kyllingen ville jeg stekt opp med en gang. Meieriprodukter klarer seg, der gjelder lukt og konsistens. 

Formen med makaroni ville jeg spist opp kjapt, pasta som ikke blir nedkjølt raskt nok kan få oppblomstring av en mindre hyggelig bakterie du ikke kan fjerne selv ved å varmebehandle maten. Ikke la den stå 2-3 dager, med andre ord. Den bør spises opp asap. 

Ja, kveld,? Er på jobb frem til 20.00? Kan jeg fryse kyllingen i kveld og heller kjøpe ny til i morgon?

Annonse

Anonym bruker skrev (14 timer siden):

Ja, kveld,? Er på jobb frem til 20.00? Kan jeg fryse kyllingen i kveld og heller kjøpe ny til i morgon?

Kan holde et par dager, men stek den godt i hvert fall. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...