Anonym bruker Skrevet 13. desember 2024 #1 Skrevet 13. desember 2024 Barnet vårt fyller 10 år om ikke så lenge, og vi vurderer en kino og burger - bursdag. Det vil si vi leier en kinosal helt for oss selv, alle barna får en brus og en liten popkorn til filmen, og etter det går vi over på McDonalds og har burger og feiring der. Noen som har prøvd det, og var det vellykket? Anonymkode: 30e66...d46
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2024 #2 Skrevet 13. desember 2024 Da min gutt var 10 år, var de 3 gutter som feiret sammen. Da gikk vi på kino og spiste pizza på da Dolly pizza som låg rett utfor kinoen. De fikk brus og en godtepose inne på kinoen. Det gjekk supert, snille gutter hele gjengen! MEN du må tenke nøye hvilken film og aldersgrense du tenker….. e mange forskjellige å ta hensyn til Anonymkode: 5e437...0d2
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2024 #3 Skrevet 13. desember 2024 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Da min gutt var 10 år, var de 3 gutter som feiret sammen. Da gikk vi på kino og spiste pizza på da Dolly pizza som låg rett utfor kinoen. De fikk brus og en godtepose inne på kinoen. Det gjekk supert, snille gutter hele gjengen! MEN du må tenke nøye hvilken film og aldersgrense du tenker….. e mange forskjellige å ta hensyn til Anonymkode: 5e437...0d2 Nå snakker jeg om å invitere alle av samme kjønn i klassen, ikke bare de nærmeste vennene. McDonalds ligger rett ved siden av, og der går det an å bestille barnebursdag. Selvfølgelig vil vi tenke på aldersgrense. HI Anonymkode: 30e66...d46
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2024 #4 Skrevet 13. desember 2024 Ungene har vært i noen sånne bursdager. De synes ærlig rart det er kjedelig. Det var stas første gangen da det var nytt, men det er bestandig noen som har sett filmen før som spoiler den og de vil heller gjøre noe sammen enn å sitte stille og se film. Det gjør de jo uansett mye av på skolen. En hjemmebursdag er mye mer populært, men om dere ikke kan ha det blir det sikkert greit nok. Anonymkode: 87753...3ed
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2024 #5 Skrevet 13. desember 2024 Jeg har tre gutter, og har hatt og vært i det meste av bursdager. Det er mange som synes det blir for kjedelig å sitte stille en hel film, uten å forstyrre noen andre. Min erfaring er at en annen aktivitet før mat som regel er mer populært. Innendørs minigolf, klatrepark, klatrevegg, panel, go-cart, bowling, shuffleboard, aking osv osv og noe mat er som regel gøyere enn stillesittende aktiviteter som kino. Det er hyggelig å se film altså, men det kan man like godt gjøre alene. Anonymkode: 8cea8...cdb
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2024 #6 Skrevet 13. desember 2024 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Jeg har tre gutter, og har hatt og vært i det meste av bursdager. Det er mange som synes det blir for kjedelig å sitte stille en hel film, uten å forstyrre noen andre. Min erfaring er at en annen aktivitet før mat som regel er mer populært. Innendørs minigolf, klatrepark, klatrevegg, panel, go-cart, bowling, shuffleboard, aking osv osv og noe mat er som regel gøyere enn stillesittende aktiviteter som kino. Det er hyggelig å se film altså, men det kan man like godt gjøre alene. Anonymkode: 8cea8...cdb Panel=padel Anonymkode: 8cea8...cdb
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2024 #7 Skrevet 13. desember 2024 Mine har ikke vært så veldig begeistret for kinobursdager. De har likt veldig godt bowlingbursdag og bursdag i badeland eller i helsebadet. Mine liker å gå på kino, har alltid likt det, men det de liker best med bursdager er å ha det gøy i aktivitet med de andre og da har kino blitt litt for kjedelig aktivitet i bursdag. (har jenter på 8, 12 og 14 år - hun på 14 kan nå like kinobursdag og Peppes, eller noe lignende, sammen med noen venninner som bursdagsfeiring) Anonymkode: 5fb39...673
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2024 #8 Skrevet 13. desember 2024 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Mine har ikke vært så veldig begeistret for kinobursdager. De har likt veldig godt bowlingbursdag og bursdag i badeland eller i helsebadet. Mine liker å gå på kino, har alltid likt det, men det de liker best med bursdager er å ha det gøy i aktivitet med de andre og da har kino blitt litt for kjedelig aktivitet i bursdag. (har jenter på 8, 12 og 14 år - hun på 14 kan nå like kinobursdag og Peppes, eller noe lignende, sammen med noen venninner som bursdagsfeiring) Anonymkode: 5fb39...673 Kan legge til: Alle mine har vært, og er fortsatt, svært glad i hjemmebursdager med god "gammeldags" skuffkake og leker (måtte bare legge til for når jeg leste mitt eget innlegg så hørtes det ut som de er kravstore og forventer bowling og badeland. sik er det altså ikke Anonymkode: 5fb39...673
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå