Anonym bruker Skrevet 12. desember 2024 #1 Skrevet 12. desember 2024 Eldste går i sjette og vil ikke ha barnebursdag. Flere og flere har nå heller en liten sammenkomst med to/tre venner. Jeg kjenner litt på at jeg synes det er litt ugreit, for da vil det være noen få som aldri får bli med på dette. Det er en stor klasse så ved å be med to venninner på kino og ut å spise så er vi langt under halvparten av jentene. MEN jeg vet det da er noen som ikke kommer til å få en slik invitasjon i det hele tatt. Jeg er jo sjeleglad for å slippe de bursdagene da. Hva er vanlig hos dere? Skal ikke tvinge barnet mitt til noe hun ikke vil altså, men jeg kjenner på et inkluderingsansvar. Anonymkode: 66653...e0b
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2024 #2 Skrevet 12. desember 2024 Her er det hele klassen ut barneskolen, men de er bare 13 stk i klassen. Anonymkode: 527db...4d1
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2024 #3 Skrevet 12. desember 2024 15 åringen min skal i bursdag i morge n, hun som fyller da har invitert alle jentene i klassen. Men det er veldig forskjellig hvor lenge de holder på, noen i klassen har store selskap hele grunnskolen, mens andre har det opp til 10 år. Begge jentene mine hadde det ut barneskolen. Anonymkode: 51ebb...97b
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2024 #4 Skrevet 12. desember 2024 Våre barn feiret barnebursdag ut barneskolen. På ungdomsskolen feiret de ikke mer. Han ene feiret en gang ute å spiste med 3 venner. De hadde muligheten til å invitere noen og gå ut å spise men de ville ikke. Noen feirer, andre feirer ikke. Tror de synes det var kleint å invitere de som de selv ikke ble bedt hos Anonymkode: 61e6a...71f
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2024 #5 Skrevet 12. desember 2024 Med eldste hadde de fleste barnebursdag og ba alle ut hele barneskolen. Med yngste har de færreste hatt barnebursdag i år og de går i 5.klasse. Jenta mi ønsket bare å be sine nærmeste venninner på en pizzakveld. Anonymkode: 3acc1...e36
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2024 #6 Skrevet 12. desember 2024 Eldste feira ut barneskolen, mellomste feira frem til 5.klasse og yngste går i 6.klasse nå så vet ikke hvordan det blir Anonymkode: f2ac4...a6a
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2024 #7 Skrevet 12. desember 2024 Eldste (gutt) har feiret ut barneskolen med alle guttene i klassen. Veldig godt samhold mellom guttene i klassen. Minste (jente) går i 4. Klasse. Der har noen av jentene feiret uten alle, men tipper vi feirer med alle jentene til neste år og for vår jente, så ser vi hva som skjer etter dette. Anonymkode: f518f...a47
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2024 #8 Skrevet 12. desember 2024 Eldste feiret ut barneskolen. Med mellomste så begynte noen andre foreldre (til de "populære") i klassen, da i 5.klasse, å bare be de barnet var mest med, jentegruppa var delt i to. Så da ble det bare sånn. Anonymkode: 25c76...8f2
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2024 #9 Skrevet 12. desember 2024 5.-6. klasse. Her var det i alle fall slutt på den tiden. Anonymkode: aab08...46f
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2024 #10 Skrevet 13. desember 2024 Mine fire har hatt alle guttene eller jentene i bursdag ut barneskolen. Anonymkode: 904bc...d73
1jente2gutter Skrevet 13. desember 2024 #11 Skrevet 13. desember 2024 Anonym bruker skrev (8 timer siden): Eldste går i sjette og vil ikke ha barnebursdag. Flere og flere har nå heller en liten sammenkomst med to/tre venner. Jeg kjenner litt på at jeg synes det er litt ugreit, for da vil det være noen få som aldri får bli med på dette. Det er en stor klasse så ved å be med to venninner på kino og ut å spise så er vi langt under halvparten av jentene. MEN jeg vet det da er noen som ikke kommer til å få en slik invitasjon i det hele tatt. Jeg er jo sjeleglad for å slippe de bursdagene da. Hva er vanlig hos dere? Skal ikke tvinge barnet mitt til noe hun ikke vil altså, men jeg kjenner på et inkluderingsansvar. Anonymkode: 66653...e0b Her sluttet de fleste i 6 klasse og helt i 7 klasse. Du må spør hva ditt barn vil! Men ikke lever eventuelle innbydelser på skolen…..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå