Gå til innhold

Laptopfolka

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er greia? Hvorfor har de med laptopen over alt?
Foreldremøte- ta med laptopen. Let etter stikkontakt så du kan koble deg på. Klag på at du ikke får logget på nett, og be for all del folk om å flytte seg så du og laptopen får plass. Selv om du ikke bruker den under møtet.

Møte i vel-foreningen. Ta med laptopen gjenta alt du gjør på foreldremøtet.

Gå på kafé- gjør det samme som over

Hvem er disse som har med laptopen over alt? 

Anonymkode: 65ffd...ffd

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (45 minutter siden):

Hva er greia? Hvorfor har de med laptopen over alt?
Foreldremøte- ta med laptopen. Let etter stikkontakt så du kan koble deg på. Klag på at du ikke får logget på nett, og be for all del folk om å flytte seg så du og laptopen får plass. Selv om du ikke bruker den under møtet.

Møte i vel-foreningen. Ta med laptopen gjenta alt du gjør på foreldremøtet.

Gå på kafé- gjør det samme som over

Hvem er disse som har med laptopen over alt? 

Anonymkode: 65ffd...ffd

Aner ikke, har aldri sett noen som gjør sånn 

Anonymkode: 6e35b...f89

Skrevet

Bortsett fra laptop på kafe for å jobbe har jeg aldri vært borti noe sånt.

Anonymkode: f3b90...384

Skrevet

Aldri opplevd det du skriver her

Anonymkode: b6997...e3a

Skrevet

For å leke viktige, mens de enten tar helt vanlige notater i Word (kunne fint brukt et notatbok i stedet), eller enda mer tullete: sitter på VG.no eller noen😂

Anonymkode: 9ee9e...25a

Skrevet (endret)

Jeg har alltid skrevet referat på møter i idrettsforeningen, FAU osv. Er jeg på nett sender jeg det ut med en gang før jeg drar hjem. 

Endret av frk Nilsen
Skrevet

Jeg kan ikke si at jeg har opplevd dette noen gang. Om noen åpner laptop’en så er det fordi de skal skrive referat e.l. 

Hvor ofte skjer dette der du er, hi?

Anonymkode: b248f...c0c

Skrevet

De teiteste er de som sitter med den dyre Macen og surrer på kafé i timer mens de hele tiden drikker en eller annet klissete drikke som iallfall ikke er kaffe, alt mulig annet sirup og krem oppi en diger kopp. Riktig töntig.

Anonymkode: b1fa5...0b6

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

De teiteste er de som sitter med den dyre Macen og surrer på kafé i timer mens de hele tiden drikker en eller annet klissete drikke som iallfall ikke er kaffe, alt mulig annet sirup og krem oppi en diger kopp. Riktig töntig.

Anonymkode: b1fa5...0b6

Jeg syns det er ganske teit å bry seg om hva andre drikker på kafé. Hjelpe meg. 

Anonymkode: b248f...c0c

Skrevet

Jeg har tydeligvis ikke møtt «laptopfolka». 
Hvis folk sitter med laptop på møte så er det for å lede møtet og/eller skrive referat. 
Hvis folk sitter med laptop i andre sammenhenger så er mitt inntrykk at de jobber. Man sitter jo ikke med laptop på bordet når man treffer venner på kafé liksom🤷🏻‍♀️

Anonymkode: 54300...ef0

Skrevet

Om jeg har med laptop på et møte så skal jeg enten skrive referat eller så har jeg møtedokumentene og forberedelsene til møtet på pc-en. Hadde det passet deg bedre om jeg skrev ut alt og hadde med meg en bunke papirer isteden og satt og bladde i dem underveis? Laptop er praktisk. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...