Gå til innhold

Venninne som kastet meg ut av FB

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er flere år siden nå, midt i en diskusjon, kastet hun meg. Nå har hun sendt meg venneforespørsel. Hadde dere akseptert?

Anonymkode: 87982...a6c

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Det er flere år siden nå, midt i en diskusjon, kastet hun meg. Nå har hun sendt meg venneforespørsel. Hadde dere akseptert?

Kastet deg ut? Blokkerte deg, altså?

Hvis du vil ha henne i livet ditt så aksepterer du, hvis ikke så avviser du. Det er jo umulig for oss å svare på så tynt grunnlag, det kommer jo an på så mye om jeg hadde "tilgitt" eller ikke. Jeg er ikke en som bærer nag, så hvis hun ellers er en fin dame så hadde jeg lagt uenigheten bak oss. 

Skrevet

Kastet deg ut?

Anonymkode: 2ec91...5ce

Skrevet

Du ble vel ikke kastet ut sv Facebook?

Anonymkode: ee523...dd4

Skrevet

Hun slettet / blokkerte deg? Hun var nok sint og irritert der og da og var styrt av følelser. Nå angrer hun og vil ha deg tilbake som venn på fb. Hva vil du? Det er ikke uvanlig at folk sletter venner på fb. Det er nesten det første folk gjør om de blir uvenner eller sur på noen. Slette på fb. Veldig teit. For litt flaut når de angrer: 

Anonymkode: 89b82...75f

Skrevet

Hun blokkerte meg på FB ja. Senere fjernet hun blokkeringen. Vi har mange felles venner, så jeg ser jo plutselig at navnet hennes er synlig på kommentarene igjen. Det er lenge siden hun opphevet blokkeringen og nå vil hun altså være venn igjen.

Litt usikker om jeg ønsker dette siste, ble jo lei meg da hun blokkerte meg. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Hun slettet / blokkerte deg? Hun var nok sint og irritert der og da og var styrt av følelser. Nå angrer hun og vil ha deg tilbake som venn på fb. Hva vil du? Det er ikke uvanlig at folk sletter venner på fb. Det er nesten det første folk gjør om de blir uvenner eller sur på noen. Slette på fb. Veldig teit. For litt flaut når de angrer: 

«Ikke uvanlig» og «nesten det første folk gjør». Nei?! Hva slags folk har du i din vennekrets, lurer jeg på da.

Jeg kjenner ingen som holder på sånn. 0_0

Men vennene mine er oppegående følelsesmessig stabile mennesker og ikke drama Queens 😅

Anonymkode: 8d65f...e45

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

«Ikke uvanlig» og «nesten det første folk gjør». Nei?! Hva slags folk har du i din vennekrets, lurer jeg på da.

Jeg kjenner ingen som holder på sånn. 0_0

Men vennene mine er oppegående følelsesmessig stabile mennesker og ikke drama Queens 😅

Anonymkode: 8d65f...e45

Haha, ja, lurer jeg også på. Aldri skjedd meg… men nå bedriver ikke vi så mye drama heller i min venneskrets…

Anonymkode: 00bfb...28f

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Haha, ja, lurer jeg også på. Aldri skjedd meg… men nå bedriver ikke vi så mye drama heller i min venneskrets…

Anonymkode: 00bfb...28f

Hvor vanlig det er vet jeg ikke. Men jeg har ei svigerinne som har styrt mye med sletting og begrensing mot meg, og en tidligere venninne som jeg hadde en uenighet med, der slettet både hun og moren hennes meg. Så det å slette folk fra fb er veldig barnslig. Men forstår hvis det er brudd i et forhold der man må ta avstand for å komme videre, da må man slette vedkommende for å komme seg videre 

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Nei. Har noen blokkert meg så blir det sånn 

Anonymkode: 39f09...cf6

Skrevet

Kanskje, kanskje ikke.  Det hadde kommet an på om jeg har lyst til å komme i kontakt med henne igjen, om årsaken til overenskomsten den gangen, og hvor mye lyst jeg har til å bli venn med henne igjen.  Noen venner kommer og går, noen kommer, går og kommer tilbake igjen til glede for begge parter. 

Anonymkode: 31569...060

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...