Anonym bruker Skrevet 12. desember 2024 #1 Skrevet 12. desember 2024 Hvor kjøper man gode boxer truser til damer? Har sverget til Pierre Robert i mange mange år. Men siden de har byttet strikk til ingen strikk, så må jeg finne på noe annet. De hadde den i hvit på nett, men jeg vil ha farge nude/rosa. Så, hvor kjøper dere boxere? ( Da jeg ble medlem her inne var det g-streng som var greia.But here we are, 20 år senere. Hehe. ) Anonymkode: a7b5e...c6f
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2024 #2 Skrevet 12. desember 2024 Jeg har brukt fra Stormberg i mange år, Liker de veldig god, er behagelige å ha på, men kvaliteten på strikken er desverre blitt dårligere i det siste, den fliser seg opp etterhvert, det gjorde den aldri før. Anonymkode: eb58f...16a
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2024 #3 Skrevet 12. desember 2024 Jeg handler på Change, der kan du velge 7 stk for 550 kr. De har både boxere og hipstere, med og uten blonder. Jeg er veldig fornøyd med dem. https://www.change.com/no/category/undertoy/truser?style=Boxer&style=Hipster&coverage=Dekker Svært Godt Anonymkode: 94f6b...8de
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2024 #4 Skrevet 12. desember 2024 Jeg liker både de fra Cubus og HM Anonymkode: 927ec...c45
Himmel og hav Skrevet 12. desember 2024 #5 Skrevet 12. desember 2024 Jeg liker Stormberg sine. Har ikke hatt noen problemer med strikken. Vet ikke om det har noe å si, men jeg har ikke tørketrommel.
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2024 #6 Skrevet 12. desember 2024 Sport Outlet sine i bambusbalnding er knallgode. Anonymkode: b6d9b...8e8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå