Anonym bruker Skrevet 11. desember 2024 #1 Skrevet 11. desember 2024 Ikke for dyr. Anonymkode: 524d3...b07
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2024 #2 Skrevet 11. desember 2024 Jeg har kenwood major og er veldig fornøyd med den, allsidig. Har skjønt at ankarsrum er bedre til store deiger, men den er aldri på salg og kenwood'en holder fint til mitt bruk. Jeg kjøpte min brukt, var 2 år gammel og bare brukt en håndfull ganger av forrige eier. Halv pris 👍 Anonymkode: a929f...f15
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2024 #3 Skrevet 11. desember 2024 Ankarsum. Og jo, den er ofte på salg. Kjøpte den på salg selv og så at den senest på black friday var på salg igjen. Anonymkode: befb2...45f
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2024 #4 Skrevet 11. desember 2024 Ankarsrum💛 (ofte på salg hos bakeren og kokken) Etter min mening den desidert beste maskinen, til både store og små deiger, og alle andre kjøkkenoppgaver også. Bortsett fra blenderen, den synes jeg ikke er så god. Har hatt både Kenwood og kitchenaid tidligere, så det er mitt sammenligningsgrunnlag. Anonymkode: 813b0...183
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå