Gå til innhold

Noen her som har prøvd Aquipta og/eller Vyepti mot migrene?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Prøvde Aquipta, etter bare noe effekt av Aimovig og Ajovy.

Merkelig opplevelse. Først umiddelbart kjempegod effekt i et par uker, men også mye bivirkninger. Deretter avtok effekten betydelig. Valgte å gå tilbake på Ajovy, seponerte Aquipta. Ble da dårligere enn jeg har vært på mange år i en måneds tid, så tilbake der jeg var. Føltes egentlig som kroppen fikk en slags abstinens etter Aquipta en periode... 

De to første ukene var det klart verdt det, til tross for hjernetåke og utmattelse. Hadde effekten vedvart, ville jeg holdt ut bivirkningene. 

Anonymkode: a95dd...7cd

Anonym bruker skrev (På 11.12.2024 den 1.08):

Prøvde Aquipta, etter bare noe effekt av Aimovig og Ajovy.

Merkelig opplevelse. Først umiddelbart kjempegod effekt i et par uker, men også mye bivirkninger. Deretter avtok effekten betydelig. Valgte å gå tilbake på Ajovy, seponerte Aquipta. Ble da dårligere enn jeg har vært på mange år i en måneds tid, så tilbake der jeg var. Føltes egentlig som kroppen fikk en slags abstinens etter Aquipta en periode... 

De to første ukene var det klart verdt det, til tross for hjernetåke og utmattelse. Hadde effekten vedvart, ville jeg holdt ut bivirkningene. 

Abstinenser høres heftig ut, ikke gøy når man blir dårligere av medisiner enn man var fra før. Hvordan var virkningen på Ajovy når du begynte på den igjen?

Du har ikke vurdert Vyepti da?

Hi

Anonymkode: c0051...899

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Abstinenser høres heftig ut, ikke gøy når man blir dårligere av medisiner enn man var fra før. Hvordan var virkningen på Ajovy når du begynte på den igjen?

Du har ikke vurdert Vyepti da?

Hi

Grei nok virkning på Ajovy nå, omtrent som før. 

Har vurdert Vyepti. Kanskje på sikt. Nevrologen min har ikke tro på at det vil ha effekt på meg. 

Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Grei nok virkning på Ajovy nå, omtrent som før. 

Har vurdert Vyepti. Kanskje på sikt. Nevrologen min har ikke tro på at det vil ha effekt på meg. 

Det er så frustrerende og forvilende når ingenting har bra virkning. er det samme her.

Hi

Har du forsøkt botox?

Det gir klart best smertelindring hos meg, kombinert med nerveblokade i blant. Aberet med botox er at det kun tar smerten, ikke aura/nevrologiske symptomer. 

Annonse

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Har du forsøkt botox?

Det gir klart best smertelindring hos meg, kombinert med nerveblokade i blant. Aberet med botox er at det kun tar smerten, ikke aura/nevrologiske symptomer. 

Ja, uten særlig virkning desverre.

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...