Gå til innhold

Har dere det bra om dagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan har dere det om dagen? Jeg har det ikke bra. Jeg sliter med ptsd symptomer, og er i alarmberedskap hele tiden. Står i en situasjon som er krevende, og som jeg ikke føler jeg håndterer godt nok. Jeg tar time for time og dag for dag. 

Anonymkode: b2fbb...383

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det bra. Fantastisk, vil jeg si. Elsker julen, livet smiler og alt er bra. 

Klem til deg ❤️

Anonymkode: 6a08c...da7

Skrevet

Vondt å lese. Jeg er deprimert og angstfull. Lever også fra time til time.

Anonymkode: 41ecf...e3f

Skrevet
Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Vondt å lese. Jeg er deprimert og angstfull. Lever også fra time til time.

🩷 perioder i livet som er dritt, vi får krysse fingrene på bedre tider 

Skrevet
Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

🩷 perioder i livet som er dritt, vi får krysse fingrene på bedre tider 

Får du noe hjelp?

Skrevet

Jeg har det greit. Står i mye gørr nå, men vet at alt går seg til. Er fryktelig sliten, så julestemningen har ikke helt slått inn enda, men har senket kravene mine litt i år, og vet at jula blir fin selv om vi ikke gjør alt perfekt i år. 

Anonymkode: 381c4...d8b

Skrevet
Anonym bruker skrev (23 minutter siden):

Får du noe hjelp?

Ja gjør det 

Skrevet

Åsså akkurat NÅ som er den beste tiden i året!!! Advent, juleforberedelser, baking, pakke julegaver, julefilmer, gløgg med venninner,  gå i byen og se alle vakre julepyntede gater.... Fullt opp med koselige gjøremål og sosiale ting med venner og familie. Alle rundt meg er lykkelige og full av glede og barnslig forventning. Jeg ELSKER denne tiden! 

Anonymkode: 03250...30e

Skrevet
Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Åsså akkurat NÅ som er den beste tiden i året!!! Advent, juleforberedelser, baking, pakke julegaver, julefilmer, gløgg med venninner,  gå i byen og se alle vakre julepyntede gater.... Fullt opp med koselige gjøremål og sosiale ting med venner og familie. Alle rundt meg er lykkelige og full av glede og barnslig forventning. Jeg ELSKER denne tiden! 

Anonymkode: 03250...30e

Nyt det ❤️

Skrevet

Ja, jeg har det bra. Hvorfor? Fordi jeg er ekstremt glad for å i det hele tatt være i live. 

Anonymkode: 37ccf...d6c

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Ja, jeg har det bra. Hvorfor? Fordi jeg er ekstremt glad for å i det hele tatt være i live. 

Har du barn? Familie? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Har du barn? Familie? 

Hvorfor er det interessant?

Skrevet

Nei, egentlig ikke. I går fikk jeg fullstendig sammenbrudd og hulketig skalv i nesten en halvtime før jeg klarte å roe meg ned. Da hadde det presset på i flere dager, men jeg har holdt igjen, så det måtte vel bare ut. Det er frustrasjon mest akkurat nå, over systemet som er så tungrodd at 15-åringen min ikke får den hjelpen som trengs. Et vanvittig raseri over at jeg tillot meg selv å ha et håp om å bli hørt denne gangen, og så et slag i trynet, igjen, for noen dager siden. Dette kommer på toppen av egen vaklende helse, men den har vel blitt litt som den er av overbelastning over lang tid.

Anonymkode: 8d7c9...703

Skrevet

Nei har det virkelig ikke bra. Jeg elsker julen å pleier å ta opp juletreet 1.desember,vet ikke hvilke dato vi har kommet til engang idag,men ikke noe julepynt er kommet opp å tviler på at jeg kommer til å orke å ta det opp. Har nok med å slite med depresjon og angst,itellegg til å ha en kjæreste som har det så vanskelig at han er innlagt. Denne passer bra til hva jeg ønsker meg til jul i år:

20241210_170542.jpg

Anonymkode: 447d8...636

Skrevet

Jeg er dødssliten, har en hektisk periode på jobb, og ting tårner seg opp hjemme, og når jeg trenger søvn aller mest, så klarer jeg ikke å sovne, og får både for lite og for dårlig søvn🫣Men vi klarer å stå i det, prioritere kos og kvalitetstid, og mannen og barna mine er fantastiske💛

Anonymkode: 66d2d...1b4

Skrevet

Har det kjempefint! Gleder meg over advent, gleder meg over juleforberedelser, jobber som et svin for å komme i mål med alt før juleferien på jobb men det er bare fint, har en jobb jeg elsker, barn som (bank i bordet) er glade og fornøyde, og mange som er glade i meg. Så får man heller fokusere på alt dette gode, ingens liv er perfekte, men jeg velger å glede meg.

Anonymkode: baa18...2bc

Skrevet
Anonym bruker skrev (14 timer siden):

Nei, egentlig ikke. I går fikk jeg fullstendig sammenbrudd og hulketig skalv i nesten en halvtime før jeg klarte å roe meg ned. Da hadde det presset på i flere dager, men jeg har holdt igjen, så det måtte vel bare ut. Det er frustrasjon mest akkurat nå, over systemet som er så tungrodd at 15-åringen min ikke får den hjelpen som trengs. Et vanvittig raseri over at jeg tillot meg selv å ha et håp om å bli hørt denne gangen, og så et slag i trynet, igjen, for noen dager siden. Dette kommer på toppen av egen vaklende helse, men den har vel blitt litt som den er av overbelastning over lang tid.

Anonymkode: 8d7c9...703

Kan jeg spørre hva det gjelder? Jeg er ganske god på juss og rettigheter ang barn og ulike typer hjelp. Har vært gjennom mye selv med barn på samme alder. Og har fått gjennom ALT jeg først har blitt avvist på 

Skrevet

Nei, har det vel egentlig ikke så greit nå. Begynte i ny jobb for noen uker siden og føler jeg ikke klarer å leve opp til forventningene både hos meg selv og arbeidsplassen. Dette fordi det samtidig foregår mye på privaten med trøbbel i kjærlighetslivet og barn med spesielle behov. Så akkurat nå går jeg og er konstant kvalm og klarer knapt og spise. Har en uro inni meg som jeg ikke klarer å riste av meg. Skikkelig kjipe greier. Blir nok litt jul her også, enten blir det en med mye følelser eller en ganske avflatet jul. 

Håper på et godt nytt år da. 

Anonymkode: e03c3...067

Skrevet

Nå har jeg det bra. I går fikk jeg en dag med mye medvind og fremtiden ser lys ut. Jeg har endelig kontroll over min egen hverdag etter snart 5 år Berg-og dalbane. Det har kostet å komme hit, mange timer med frustrasjon over et system som overhodet ikke fungerer. Jeg har tapt mye økonomisk og ikke minst, null oppfølging når det var behov for det. Mistet troen på dette velferdsamfunnet. Men jeg har fått troen på mine egne, eget nettverk og de rundt meg. Det er de som gjør at jeg står her i dag. 

Anonymkode: afac7...12a

Skrevet

Nå har jeg det bra. I går fikk jeg en dag med mye medvind og fremtiden ser lys ut. Jeg har endelig kontroll over min egen hverdag etter snart 5 år Berg-og dalbane. Det har kostet å komme hit, mange timer med frustrasjon over et system som overhodet ikke fungerer. Jeg har tapt mye økonomisk og ikke minst, null oppfølging når det var behov for det. Mistet troen på dette velferdsamfunnet. Men jeg har fått troen på mine egne, eget nettverk og de rundt meg. Det er de som gjør at jeg står her i dag. 

Anonymkode: afac7...12a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...