Gå til innhold

Lei av spleis gaver i barnehagen fra jul til sommeravslutning til styrer jeg bare møtte 1 gang, ansatt som slutter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare jeg som føler en enorm press fra andre foreldre som skal starte opp en spleis for slike ting vert år? Kurv her og kurv der eller gavekort. Jeg er mer på om barnet mitt skal avslutte. Men ellers lite interessert😅

Anonymkode: 9f013...eaf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aldri opplevd å gi til styrer. Har gitt til ansatte da mine sluttet, men ikke hvis ansatte har sluttet.

Anonymkode: 2eb07...d10

Skrevet

Er vel ikke viktig hvor mange ganger du har møtt vedkommende? Gaven er jo fra barnet ditt, som sannsynligvis har tilbrakt mye tid med den ansatte? 
Jeg gir med glede noen kroner til påskjønnelse til dem som bidrar til å gi barna mine gode rammer for sosialt samvær, lek og læring i både skole og barnehage. En symbolsk blomst eller pakke med kaffe og sjokolade, med et kort med noen fine ord om at vi er takknemlige for den de viktige jobben de gjør. Det synes jeg de fortjener. 

Anonymkode: a9cfc...79f

Skrevet

Så lenge jeg slipper å ordne og gi, så vippser jeg gjerne en 50-lapp. Har selv jobbet på skole, og likte slike gaver. Noen ganger fikk jeg direkte fra elever, noen ganger fikk de vaksne på trinnet og noen ganger fikk vi til personalrommet. Like koselig hver gang!

Anonymkode: 8ac4b...1fa

Skrevet

Det går an å skrive et fint kort, man trenger ikke gave. Jobber selv i barnehagen, og kort er mer enn godt nok 

Anonymkode: cd067...1f3

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger.

Admin

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...