Gå til innhold

Møtt mann på Tinder.

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Likevel blir jo mange damer SÅ deppa når en de har hatt sex med ikke ønsker å treffes noe mer, eventuelt kun vil møtes for sex. Det er jo en ny tråd her inne nesten daglig om akkurat dette.

Anonymkode: 16f98...983

Sikkert 90% av de kommer vel fra samme bruker.

Anonymkode: c100f...670

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (På 12.12.2024 den 14.28):

Barnelærdom for alle hunkjønn: Hvis du er interessert i en mann for varig forhold, ikke hopp til sengs med ham ved første mulige anledning.

Du må være kjedelig både i senga og utenfor.

MissSaigon skrev (3 timer siden):

Tror du at du har oppdaget noe som ingen andre har tenkt på før? At man vet hva som kan skje betyr jo ikke at man ikke kan ha håp om at når man føler at det klaffer med en så føler han det samme. Jeg skjønner ikke hva du egentlig vil frem til, bortsett fra en slags vrangforestilling om at menn ser på kvinner som hore eller madonna...

Begynner jo å lure, når det er så mange damer her inne som virker helt forfjamsa når det viser seg at «drømmeprinsen» kun var ute etter et ligg. Men neida, jeg tror da på ingen måte at ingen har tenkt det samme før, det ville vært veldig rart. Hva er det egentlig som er så provoserende? Du virker veldig irritert.

Anonym bruker skrev (På 13.12.2024 den 17.52):

Begynner jo å lure, når det er så mange damer her inne som virker helt forfjamsa når det viser seg at «drømmeprinsen» kun var ute etter et ligg. Men neida, jeg tror da på ingen måte at ingen har tenkt det samme før, det ville vært veldig rart. Hva er det egentlig som er så provoserende? Du virker veldig irritert.

Er det virkelig så mange? Det er et par damer som skriver flere tråder i det siste, ellers er det ganske lite snakk om menn som kun ønsker sex. 

Anonymkode: daa3f...c65

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...