Anonym bruker Skrevet 10. desember #1 Del Skrevet 10. desember Er dette vanlig oppførsel av menn eller kan det være ADHD feks? Vi har et barn med ADHD. Det står feks igjen litt oppvask på benken på kvelden, og før han drar på jobb på morningen samler han dette og setter det i oppvaskkummen. Ikke i oppvaskmaskinen som er like nærme og tom. Han bruker tid og energi på å flytte det, men ikke dit det skal. Så når jeg står opp må jeg også bruke tid og energi på å flytte det til oppvaskmaskinen. Hvorfor gjør han dette? Det gjelder andre ting også. Han bruker tid og energi på å flytte ting som ikke er ryddet, men han setter det ikke dit det skal stå, bare flytter på det. Jeg blir gal!! Finner han fram støvsuger for å støvsuge noe, blir den stående der han setter den fra ser. Evt flytter han den rundt, men ikke dit den skal stå Finner fram noe han skal bruke, men en for mye, da blir den ene stående/liggende igjen et random sted der han drev med det. Han kan flytte på det, men legger det ikke på plass igjen. Han bruker så mye tid på å ikke få gjort noe, sånn egentlig. Hadde han satt ting på rett sted med en gang, hadde han brukt mindre tid og det hadde vært ryddig. Jet hadde også sluppet å konstant måtte gå å "plukke opp" etter ham. Sier jeg noe får jeg bare høre at han har jo ryddet/støvsugd whatever og da skal jeg jo tydeligvis være fornøyd og holde kjeft. Har prøvd å ikke rydde bort etter ham, da blir drt bare liggende. Han husker nok ikke at det er van som har lagt det igjen heller. Anonymkode: 63a4e...7a3 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144451376-adhd-eller-bare-mann/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå