Anonym bruker Skrevet 9. desember #1 Del Skrevet 9. desember Har ei venninne som skriver og sier ofte at jeg er hennes beste venninne og viktigste støttespiller. Den nærmeste av de nærmeste, og hun er så glad i meg osv. hadde det ikke vært for meg hadde hun ikke holdt ut hverken på stedet her eller noe. Men hun svarer aldri på tlf når jeg ringer, på meldinger er det kun meg meg meg, ikke et ord jeg sier er av interesse. Hun lager adventskalender til venninner, som de har lagt ut på sosiale medier. Hun har ikke laget noe til meg, ikke at jeg bryr meg om det.. hun er alltid for sliten til å møtes, men ser hun er sammen med andre. Jeg har på en måte gitt opp, og det er mest når hun tar kontakt. Men skjønner ikke hvorfor disse lange kliss klass meldingene om at jeg er den nærmeste nære og den eneste osv. noen som kjenner til typen? Kanskje hun skriver slikt til mange for å få folk til å føle seg spesiell? Anonymkode: 1a91b...8c0 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144451371-litt-rar-venninne/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå