Anonym bruker Skrevet 9. desember 2024 #1 Skrevet 9. desember 2024 Jeg forstår selvfølgelig at dere som har fine hytter har lyst å være der mest mulig. Men nå var det akkurat en som avlyste julebordet fordi hun skal på hytten, noe hun gjør nesten hver eneste helg.. er det virkelig så viktig å være på hytten? En annen venninne har uttalt at det er så dumt om ungene blir invitert i bursdag i helgene, for da blir hele helgen ødelagt, da de ikke kan dra på hytten. Hvorfor denne hyttebesettelsen? Synes det blir litt ekstremt. Anonymkode: 500d1...5b0
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2024 #2 Skrevet 9. desember 2024 Spiller det noen rolle? Det påvirker livet ditt i liten grad. Om folk er på hytta, drar på fotballkamper, vil bruke alle helgene på dugnad i barnas idretter eller snekre på huset sitt spiller virkelig ingen rolle verken for deg eller for meg. Så lenge folk er fornøyde med de valgene de tar. Det er det viktigste Anonymkode: 43395...639
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2024 #3 Skrevet 9. desember 2024 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Spiller det noen rolle? Det påvirker livet ditt i liten grad. Om folk er på hytta, drar på fotballkamper, vil bruke alle helgene på dugnad i barnas idretter eller snekre på huset sitt spiller virkelig ingen rolle verken for deg eller for meg. Så lenge folk er fornøyde med de valgene de tar. Det er det viktigste Anonymkode: 43395...639 Det påvirker meg jo litt at noen melder seg av julebordet som jeg organiserer, og jeg da må sende en ekstra mail til arrangør og spørre tynt om vi kan kansellere en kuvert. Og jeg synes det er leit å tenke på at noen blir sure for å få bursdagsinvitasjoner i helgene. Anonymkode: 500d1...5b0
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2024 #4 Skrevet 9. desember 2024 Grunnen til at man takker nei til julebord er vel irrelevant? Anonymkode: 28b3d...a72
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2024 #5 Skrevet 9. desember 2024 Anonym bruker skrev (46 minutter siden): Jeg forstår selvfølgelig at dere som har fine hytter har lyst å være der mest mulig. Men nå var det akkurat en som avlyste julebordet fordi hun skal på hytten, noe hun gjør nesten hver eneste helg.. er det virkelig så viktig å være på hytten? En annen venninne har uttalt at det er så dumt om ungene blir invitert i bursdag i helgene, for da blir hele helgen ødelagt, da de ikke kan dra på hytten. Hvorfor denne hyttebesettelsen? Synes det blir litt ekstremt. Anonymkode: 500d1...5b0 Hvis det er åpent for at man kan melde seg av julebord etter at man har meldt seg på, så kan man jo ikke bli frustrert for det. Anonymkode: a7cde...d8b
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2024 #6 Skrevet 9. desember 2024 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Hvis det er åpent for at man kan melde seg av julebord etter at man har meldt seg på, så kan man jo ikke bli frustrert for det. Anonymkode: a7cde...d8b Det var egentlig ikke det, nei. Anonymkode: 500d1...5b0
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2024 #7 Skrevet 9. desember 2024 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Det var egentlig ikke det, nei. Anonymkode: 500d1...5b0 Da er det heller ingen grunn til at du skal kontakte arrangør for å spørre tynt om de kan fjerne en kuvert. Hvorfor gjør du det. Anonymkode: a7cde...d8b
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2024 #8 Skrevet 9. desember 2024 Anonym bruker skrev (12 minutter siden): Det var egentlig ikke det, nei. Anonymkode: 500d1...5b0 Men da er vanlig policy at vedkommende som melder seg av må betale for sin kuvert. Anonymkode: ec9e0...713
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2024 #9 Skrevet 9. desember 2024 Som familie kan man ikke bare meldes seg av alt fordi de skal på hytta hver helg.. det er jo bursdager og ting som skjer for barna også i Anonymkode: 9c535...976
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2024 #10 Skrevet 9. desember 2024 Jeg hadde glatt valgt hytta over julebord. Anonymkode: 7a195...2df
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2024 #11 Skrevet 9. desember 2024 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Jeg hadde glatt valgt hytta over julebord. Anonymkode: 7a195...2df Men da hadde du vel heller ikke meldt deg på julebord. Anonymkode: a7cde...d8b
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2024 #12 Skrevet 9. desember 2024 Jeg synes det må være litt trist Åbo et sted der man trives så dårlig at man må rømme til hytta med en gang man får fri fra jobb. Å takke ja til en invitasjon for så å ombestemme seg for å dra på hytta er frekt i tillegg. Anonymkode: 48e26...b9b
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2024 #13 Skrevet 9. desember 2024 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Jeg synes det må være litt trist Åbo et sted der man trives så dårlig at man må rømme til hytta med en gang man får fri fra jobb. Å takke ja til en invitasjon for så å ombestemme seg for å dra på hytta er frekt i tillegg. Anonymkode: 48e26...b9b Det er faktisk fabelaktig å lese slike kommentarer. Når man har en hytte man liker å bruke så betyr altså det at man trives dårlig der man bor. Av alle idiotiske ting å klare å lire av seg! Enig i at det er dårlig å avlyse etter at man har meldt seg på, men det kan ha oppstått uforutsette ting som gjør at de fikk sjans til å dra på hytta likevel. Og jeg har ikke egen hytte, bare for å komme den beskyldningen i forkjøpet. Anonymkode: d821d...d1a
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2024 #14 Skrevet 9. desember 2024 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Det er faktisk fabelaktig å lese slike kommentarer. Når man har en hytte man liker å bruke så betyr altså det at man trives dårlig der man bor. Av alle idiotiske ting å klare å lire av seg! Enig i at det er dårlig å avlyse etter at man har meldt seg på, men det kan ha oppstått uforutsette ting som gjør at de fikk sjans til å dra på hytta likevel. Og jeg har ikke egen hytte, bare for å komme den beskyldningen i forkjøpet. Anonymkode: d821d...d1a Hvis du reiser vekk med en gang du har fri, må det jo bety at du ikke har lyst til å være mer enn høyst nødvendig hjemme? Det synes jeg er synd for dem. Anonymkode: 48e26...b9b
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2024 #15 Skrevet 9. desember 2024 Anonym bruker skrev (10 minutter siden): Jeg synes det må være litt trist Åbo et sted der man trives så dårlig at man må rømme til hytta med en gang man får fri fra jobb. Å takke ja til en invitasjon for så å ombestemme seg for å dra på hytta er frekt i tillegg. Anonymkode: 48e26...b9b Årsaken til at man ombestemmer seg er vel irrelevant? Anonymkode: 28b3d...a72
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2024 #16 Skrevet 9. desember 2024 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Årsaken til at man ombestemmer seg er vel irrelevant? Anonymkode: 28b3d...a72 Noen ting styrer man selv, andre ting styrer man ikke. Sykdom, jobbkrise, gjennsnødde veier ol er ting man ikke styrer. Da er det lett å tilgi. Kanselerer du enn julebordavtale pga "gidder ikke", hyttetur, mer lyst på en skitur osv er ting du bestemmer selv. Den slags grunner betyr at du driter I følelsene til den som inviterte deg. Sånt er ikke så lett å tilgi. Anonymkode: 48e26...b9b
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2024 #17 Skrevet 9. desember 2024 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Noen ting styrer man selv, andre ting styrer man ikke. Sykdom, jobbkrise, gjennsnødde veier ol er ting man ikke styrer. Da er det lett å tilgi. Kanselerer du enn julebordavtale pga "gidder ikke", hyttetur, mer lyst på en skitur osv er ting du bestemmer selv. Den slags grunner betyr at du driter I følelsene til den som inviterte deg. Sånt er ikke så lett å tilgi. Anonymkode: 48e26...b9b Men resultatet er jo det samme, og må man oppgi hvorfor? Anonymkode: 28b3d...a72
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2024 #18 Skrevet 9. desember 2024 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Men resultatet er jo det samme, og må man oppgi hvorfor? Anonymkode: 28b3d...a72 Hvis man er et normalt høflig menneske som bryr seg om andre enn seg selv holder man avtaler og oppgir eventuelt hvorfor man blir forhi.dret, ja. Anonymkode: 48e26...b9b
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2024 #19 Skrevet 9. desember 2024 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Hvis man er et normalt høflig menneske som bryr seg om andre enn seg selv holder man avtaler og oppgir eventuelt hvorfor man blir forhi.dret, ja. Anonymkode: 48e26...b9b Helt enig at man skal holde avtaler, men om de ikke holdes så betyr ikke årsaken noe for meg, uansett grunn så er jo resultatet det samme Anonymkode: 28b3d...a72
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2024 #20 Skrevet 9. desember 2024 Anonym bruker skrev (24 minutter siden): Hvis du reiser vekk med en gang du har fri, må det jo bety at du ikke har lyst til å være mer enn høyst nødvendig hjemme? Det synes jeg er synd for dem. Anonymkode: 48e26...b9b Nei, det trenger ikke å betyr det. Men jeg skjønner at det i din begrensede verden ikke er rom for nyanser, så jeg slutter å svare deg nå. Anonymkode: d821d...d1a
pele Skrevet 9. desember 2024 #21 Skrevet 9. desember 2024 Anonym bruker skrev (49 minutter siden): Hvis du reiser vekk med en gang du har fri, må det jo bety at du ikke har lyst til å være mer enn høyst nødvendig hjemme? Det synes jeg er synd for dem. Anonymkode: 48e26...b9b Eg liker meg hjemme men elsker å vere på hytta. 30 min med bil og det er fred å ro, fint turterreng. Er der via 3-4 dager i slengen kvar veke. Har kle og mat der så bare kjører ut.
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2024 #22 Skrevet 9. desember 2024 Anonym bruker skrev (1 time siden): Hvis du reiser vekk med en gang du har fri, må det jo bety at du ikke har lyst til å være mer enn høyst nødvendig hjemme? Det synes jeg er synd for dem. Anonymkode: 48e26...b9b Av alle latterlige, passiv-aggressive argumenter man skal lese her inne.... 😂 Anonymkode: eb88b...383
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2024 #23 Skrevet 9. desember 2024 Skjønner at folk liker hytta si, men at hytta triumfer ALT det skjønner jeg ikke! Har en venninne som aldri kan finne på noe i helgene, for da skal hun på hytta. Hytta er 25 minutter unna, og en annen venninne kjører forbi hytta for å komme seg til sentrum om vi skulle funnet på å møttes, bare for å beskrive hvor nært hun likevel er.. Jeg jobber fast 3 ettermiddager i uka, dermed har jeg ikke ofte tid til å treffes i ukedager. 2 venninner jobber også skift, så ukene går. Og når da denne venninnen har lagt ned veto mot å møtes i helgene, de er hellige for da skal hun på hytta!! Og hun blir rasende om vi andre likevel treffes en lørdag, "for det må da gå å treffes midt i uka...." BLÆH!! Vi har begynt å treffes uten at hytte-fantasten vet om det. Kan hun sitte der på hytta å gnu. Anonymkode: 1aea3...682
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2024 #24 Skrevet 10. desember 2024 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Jeg hadde glatt valgt hytta over julebord. Anonymkode: 7a195...2df Vi er alle forskjellige. Det er julebord én gang i året. Kan dra på hytta de andre 51 helgene. Anonymkode: a82cb...699
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2024 #25 Skrevet 10. desember 2024 Savner hytta foreldrene mine hadde. Så godt å komme dit å senke skuldrene. Bare slappe av og komme seg bort fra hverdagslivet. Anonymkode: 9c535...976
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå