Gå til innhold

Plystre med regulering

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Vanlig utvendig regulering, tror jeg. 

Anonymkode: 66d10...25b

Dersom det er slik med knotter går det helt fint.

Er det slik med plastskinnner man setter oppå tannene så vet jeg ikke, men kan finne ut av det i kveld siden datteren  min har dem.

Anonymkode: ee719...5cc

Annonse

Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Ungdommen min har fått anbefalt regulering. Hun er veldig flink til å plystre og det er en stor del av hverdagen hennes å plystre sanger. Er det noen som vet om regulering vil påvirke muligheten til å plystre? 

Anonymkode: 66d10...25b

Det kommer an på hva slags regulering hun skal ha. Jeg tror det vil være mulig med de fleste reguleringer, med unntak av noen typer gom kanskje. 

Anonymkode: 58fc1...342

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Dersom det er slik med knotter går det helt fint.

Er det slik med plastskinnner man setter oppå tannene så vet jeg ikke, men kan finne ut av det i kveld siden datteren  min har dem.

Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Det kommer an på hva slags regulering hun skal ha. Jeg tror det vil være mulig med de fleste reguleringer, med unntak av noen typer gom kanskje. 

Anonymkode: 58fc1...342

Datteren min har de plastskinnene/gomene og klarer helt fint å plystre med dem på

Anonym bruker skrev (20 minutter siden):

Abstrakt? Har man behov for regulering må man jo bare få regulering. Å ikke kunne plystre? Altså. 

Anonymkode: b8e21...f2b

Ja, altså. Står det noe sted at noen skal nekte regulering? Det må kunne gå an å stille spørsmål. Altså. 

Anonymkode: 0c720...61d

Det går fint å plystre med regulering, ihvertfall har det ikke vært noe problem her.

Men mine er ikke veldig flinke plystrere da, vil tro at om hun har perfeksjonert dette vil "klangen" endre seg noe når tennene endrer plassering i munnen. Men er hun musikalsk og har fått dette greit til så vil hun antagelig fint klare å tilpasse seg dette altså. Hun vil nok ikke plystre skjærende falskt i fremtiden selv om munnhulen endrer seg litt ;)

Anonymkode: 14fd2...d11

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...