Anonym bruker Skrevet 8. desember 2024 #1 Skrevet 8. desember 2024 Har noen av dere skiftet hofte? Hvor lang tid gikk det fra dere var hos fastlegen for problemet til dere ble operert? Anonymkode: 870f8...1a9
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2024 #2 Skrevet 8. desember 2024 Det er et lengre løp for unge mennesker å skifte hofte, fordi hoften ikke varer evig. Har du vært hos legen din? Anonymkode: c7cfd...882
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2024 #3 Skrevet 8. desember 2024 Anonym bruker skrev (10 minutter siden): Det er et lengre løp for unge mennesker å skifte hofte, fordi hoften ikke varer evig. Har du vært hos legen din? Anonymkode: c7cfd...882 Nei jeg skal dit i morgen. Jeg er over 50, så sånn sett "klar". Anonymkode: 870f8...1a9
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2024 #4 Skrevet 8. desember 2024 Det er sikkert veldig stor forskjell fra tilfelle til tilfelle. Min mor gikk vel i 10 år med økende smerter til hun knapt kunne gå, mens min tante ble operert etter knappe to år. Anonymkode: c1089...a62
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå