Anonym bruker Skrevet 8. desember 2024 #1 Skrevet 8. desember 2024 I å bli kjent og vil sjekke ut om det er kjærlighet eller ikke. Det er fair. Har en venninne som nylig ble dumpet pga han ikke vil ha kjæreste. Da ble kontakten brutt Men med meg og en mann så gjør han ALT for å holde på meg. Men kun for sex. Hvorfor? Jeg forstår det ikke. Anonymkode: e05aa...63c
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2024 #2 Skrevet 8. desember 2024 Liker menn som er ærlig om hva de ønsker! Fra start! Hater å bli lurt Anonymkode: e05aa...63c
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2024 #3 Skrevet 8. desember 2024 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): I å bli kjent og vil sjekke ut om det er kjærlighet eller ikke. Det er fair. Har en venninne som nylig ble dumpet pga han ikke vil ha kjæreste. Da ble kontakten brutt Men med meg og en mann så gjør han ALT for å holde på meg. Men kun for sex. Hvorfor? Jeg forstår det ikke. Anonymkode: e05aa...63c Fordi han liker å ha enkel tilgang på sex. Er ikke mer komplisert enn som så. Anonymkode: ccf3f...17b
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2024 #4 Skrevet 8. desember 2024 Hvor mange tråder skal du opprette om dette? Du får de samme svarene hver gang. Anonymkode: d2b1b...8b6
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2024 #5 Skrevet 8. desember 2024 Skjønner ikke hvorfor du synes dette er så vanskelig å forstå, eller at du føler deg lurt. Du har jo laget utallige tråder om dette.... Han ønsker en fast pulevenn og liker ha sex med deg, det er ikke vanskeligere enn det. Han vil beholde deg som elskerinne, og er helt ærlig på det. Han ønsker ikke kjæreste, men han vil ha deg som fast pulevenn. Det er da veldig enkelt å skjønne. Anonymkode: 627e2...096
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2024 #6 Skrevet 8. desember 2024 Anonym bruker skrev (53 minutter siden): Skjønner ikke hvorfor du synes dette er så vanskelig å forstå, eller at du føler deg lurt. Du har jo laget utallige tråder om dette.... Han ønsker en fast pulevenn og liker ha sex med deg, det er ikke vanskeligere enn det. Han vil beholde deg som elskerinne, og er helt ærlig på det. Han ønsker ikke kjæreste, men han vil ha deg som fast pulevenn. Det er da veldig enkelt å skjønne. Anonymkode: 627e2...096 Nei. Skjønner ikke hvorfor det er så godt å ha sex med meg. Virkelig Anonymkode: e05aa...63c
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2024 #7 Skrevet 8. desember 2024 Anonym bruker skrev (53 minutter siden): Nei. Skjønner ikke hvorfor det er så godt å ha sex med meg. Virkelig Anonymkode: e05aa...63c Hæ? Men hvis dette er ett så vanvittig stort problem for deg så dropp han da? Menn er ikke så jævla vanskelig å tilfredsstille seksuelt altså. Går du rundt og lurer på hvorfor han syns det er godt å ha sex med deg? Da må du nok finne på noe annet å bruke tid på Han bruker deg fordi du sier ja. Det er ikke verre enn det. Jeg har og en fyr som spør om sex, fordi han vet jeg sier ja. Han kan fint ligge med andre (fordi han er sinnsykt kjekk og god i senga) men han velger meg stort sett. Ikke fordi jeg er så sykt god, men jeg er tilgjengelig Anonymkode: e5cb9...fdb
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2024 #8 Skrevet 8. desember 2024 Anonym bruker skrev (16 minutter siden): Hæ? Men hvis dette er ett så vanvittig stort problem for deg så dropp han da? Menn er ikke så jævla vanskelig å tilfredsstille seksuelt altså. Går du rundt og lurer på hvorfor han syns det er godt å ha sex med deg? Da må du nok finne på noe annet å bruke tid på Han bruker deg fordi du sier ja. Det er ikke verre enn det. Jeg har og en fyr som spør om sex, fordi han vet jeg sier ja. Han kan fint ligge med andre (fordi han er sinnsykt kjekk og god i senga) men han velger meg stort sett. Ikke fordi jeg er så sykt god, men jeg er tilgjengelig Anonymkode: e5cb9...fdb Men da har dere kanskje vært åpne og ærlig om det fra start? Er det kun han som tar initiativ? Anonymkode: e05aa...63c
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2024 #9 Skrevet 8. desember 2024 Herre, som du styrer! Nå må du få en avklaring før du titler helt, du er jo helt sprø når det gjelder denne mannen Du skjønner ikke at sex med deg er så godt? Hva er det for en ting å si, da?? Anonymkode: 31fe1...0c9
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2024 #10 Skrevet 8. desember 2024 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Herre, som du styrer! Nå må du få en avklaring før du titler helt, du er jo helt sprø når det gjelder denne mannen Du skjønner ikke at sex med deg er så godt? Hva er det for en ting å si, da?? Anonymkode: 31fe1...0c9 Vet ikke hva jeg skal gjøre. Har viklet meg inn i noe forferdelig kaos. Mister humøret, blir sint. Frustrert. Deprimert. Mistet håpet. Livet er bare så sinnsykt tungt ! ! Jeg føler meg så ekstremt alene! Føler meg kjedelig! Ingen vil satse på meg. Forstår det også veldig godt! Anonymkode: e05aa...63c
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2024 #11 Skrevet 8. desember 2024 Ok. La meg forklare. Håper noen orker å lese. Blir takknemlig hvis noen svarer 🙏❤️ 1. Har hatt en elsker i flere år før. Uproblematisk. Det var god kommunikasjon. Vi støttet hverandre og hadde gjensidig respekt. 2. Har og hatt andre menn jeg har møtt. Gjensidig kommunikasjon. Ingen lovnader om å holde oss til hverandre. Likevel Uproblematisk. 3. Med den aktuelle mannen er det ganske vondt. Pga han var ekstremt på i starten, sa han var glad i meg. Vi fant på ting. Kino, spiste sammen osv. Nå er kommunikasjonen rar. Av og på. Han er veldig opptatt av at jeg skal være hans. Men jeg er ikke trygg. Han gjør meg så usikker. Er ikke alltid han svarer meg. I starten gjorde han alltid det, svarte meg med lange gode svar. Hi Anonymkode: e05aa...63c
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2024 #12 Skrevet 8. desember 2024 Anonym bruker skrev (1 time siden): Vet ikke hva jeg skal gjøre. Har viklet meg inn i noe forferdelig kaos. Mister humøret, blir sint. Frustrert. Deprimert. Mistet håpet. Livet er bare så sinnsykt tungt ! ! Jeg føler meg så ekstremt alene! Føler meg kjedelig! Ingen vil satse på meg. Forstår det også veldig godt! Anonymkode: e05aa...63c Har du lest hva du skriver her? Hvorfor kutter du han ikke ut? Han er direkte giftig for deg! Finn deg noen andre. Det finnes nok av menn som ønsker å ha ukomplisert sex med deg, hvis det er det du vil. Anonymkode: bd1ce...df6
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2024 #13 Skrevet 8. desember 2024 Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Ok. La meg forklare. Håper noen orker å lese. Blir takknemlig hvis noen svarer 🙏❤️ 1. Har hatt en elsker i flere år før. Uproblematisk. Det var god kommunikasjon. Vi støttet hverandre og hadde gjensidig respekt. 2. Har og hatt andre menn jeg har møtt. Gjensidig kommunikasjon. Ingen lovnader om å holde oss til hverandre. Likevel Uproblematisk. 3. Med den aktuelle mannen er det ganske vondt. Pga han var ekstremt på i starten, sa han var glad i meg. Vi fant på ting. Kino, spiste sammen osv. Nå er kommunikasjonen rar. Av og på. Han er veldig opptatt av at jeg skal være hans. Men jeg er ikke trygg. Han gjør meg så usikker. Er ikke alltid han svarer meg. I starten gjorde han alltid det, svarte meg med lange gode svar. Hi Anonymkode: e05aa...63c Hvis han ikke gjør deg glad så må du kutte han ut. Du virker skremmende opphengt i han, og slik som du beskriver situasjonen her så vil han ikke ha noe slags forhold til deg, han holder deg bare akkurat varm nok til å få sex når han ønsker det. Er det ikke på tide å kutte ut dette elsker-greiene og heller satse på å finne deg en kjæreste? For det virker jo som det er det du helst vil ha? Anonymkode: 31fe1...0c9
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2024 #14 Skrevet 8. desember 2024 Anonym bruker skrev (1 time siden): Men da har dere kanskje vært åpne og ærlig om det fra start? Er det kun han som tar initiativ? Anonymkode: e05aa...63c Nei, i starten var det mer løviløv. Men så skjønte jeg at han ikke var gira på det, bare lata som for å få meg på kroken. Kun han ja. Og jeg sier ofte nei. Men innimellom sier jeg ja. Jeg ofrer jo ikke alt for å ligge med han. Hvis han er så gira på sex får han finne noen andre eller vente. Anonymkode: e5cb9...fdb
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2024 #15 Skrevet 8. desember 2024 Anonym bruker skrev (14 minutter siden): Har du lest hva du skriver her? Hvorfor kutter du han ikke ut? Han er direkte giftig for deg! Finn deg noen andre. Det finnes nok av menn som ønsker å ha ukomplisert sex med deg, hvis det er det du vil. Anonymkode: bd1ce...df6 Jeg har prøvd å blokkere han, vært tydelig flere ganger. Men så går jeg tilbake til han. Når han gang på gang tar kontakt. Men ja? Han er giftig for meg! Anonymkode: e05aa...63c
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2024 #16 Skrevet 8. desember 2024 Anonym bruker skrev (15 minutter siden): Hvis han ikke gjør deg glad så må du kutte han ut. Du virker skremmende opphengt i han, og slik som du beskriver situasjonen her så vil han ikke ha noe slags forhold til deg, han holder deg bare akkurat varm nok til å få sex når han ønsker det. Er det ikke på tide å kutte ut dette elsker-greiene og heller satse på å finne deg en kjæreste? For det virker jo som det er det du helst vil ha? Anonymkode: 31fe1...0c9 Tusen takk for svar! Ja, er opphengt i han. Eneste grunnen er pga hvordan han behandler meg! Irriterer meg! Jeg vil egentlig ha kjæreste ja. Men livet er altfor komplisert. Er alene med mange barn. Hi Anonymkode: e05aa...63c
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2024 #17 Skrevet 8. desember 2024 Anonym bruker skrev (15 minutter siden): Nei, i starten var det mer løviløv. Men så skjønte jeg at han ikke var gira på det, bare lata som for å få meg på kroken. Kun han ja. Og jeg sier ofte nei. Men innimellom sier jeg ja. Jeg ofrer jo ikke alt for å ligge med han. Hvis han er så gira på sex får han finne noen andre eller vente. Anonymkode: e5cb9...fdb You go girl 💪 Anonymkode: e05aa...63c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå