Gå til innhold

Dere godt etablerte damer her inne, omgås dere privat?

Anbefalte innlegg

Har dere noen ganger møttes utenfor forumet? Dere vet hvem dere er, dere som har vært her en dekade eller mer, og som har blitt et fast innslag og et kjent nick etter hvert :) koser meg med å følge julekalenderen her inne og flere av dere er tydelig morsomme personer å være rundt etter innleggene dere å dømme 😁Ser også at en del har god kjemi her inne. Har noen av dere truffet hverandre utenom forumet også? 

Anonymkode: 6fe0d...ef6

Fortsetter under...

Jeg deltar ikke i Julekalenderen, men har vært i i (altfor) mange år.....  En del år siden jeg var veldig aktiv her inne, men må inn å kikke litt nå og da. Skriver ikke så mye her nå.  Men har truffet flere folk her inne, og har fått flere venner blant damer jeg har truffet gjennom dette forumet. 

Anonymkode: 7a06a...8da

Jeg har fått flere gode venninner her inne. Setter stor pris på vennskapet med dem, selv om vi ikke treffes så ofte. Men innimellom treffes vi på restaurant, museum eller middag hjemme hos hverandre. Selv om det til tider klages mye på brukerene på forumet, er det mange bra damer her som jeg har blitt glad i 🥰

Dere som har fått nære venninner her inne, jeg blir litt nysgjerrig på hvordan dere har fått det? Hadde forumet et annet format for mange år siden kanskje? Jeg har vært her siden 2014, og kan ikke huske det så mye annerledes enn dette.

Anonymkode: 430ad...a9d

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Dere som har fått nære venninner her inne, jeg blir litt nysgjerrig på hvordan dere har fått det? Hadde forumet et annet format for mange år siden kanskje? Jeg har vært her siden 2014, og kan ikke huske det så mye annerledes enn dette.

Mulig? Nei jeg tror ikke egentlig det. Men det er vel noe med at på et punkt var det slik at alle skrev med nick, og da var det lettere å bli kjent.

Anonymkode: 6fddf...45f

Annonse

Anonym bruker skrev (18 minutter siden):

Vært her siden 2007 ish og omgåes med flere av damene. 

Har alltid vært netttroll på forumet altså.

KellyTaylor skrev (6 minutter siden):

Vært her siden 2007 ish og omgåes med flere av damene. 

Har alltid vært netttroll på forumet altså.

Jeg har også vært her en stund og fått venner her. Men jeg mener forumet har blitt forandret. Tidigere skrev man med nick, spurte om råd,  og diskuterer reelt som man ville gjort om man satt ansikt til ansikt. 

Der var nettroll, men bare et og annet og de holdt seg stort sett til sine egne historie fremfor å prøve å overta andres. 

Nå har det blitt mange flere nettroll og de holder seg ikke lenger til egne tråder. Stilen er også blitt mer aggressiv. De prøver å drive egne tråder fremover og overta andres ved å kverulere, provosere og spille dum og være aggressive.

Pga dette og større forståelse av nettvett er det er færre og færre her som er seg selv og flere og flere nettroll som diskuterer med seg selv og som endrer mening etter hva som til en hver tid provoserer mest. Dette gir sjelden grobunn for vennskap utenfor nettet (annet enn for nettrollen som av og til slår seg sammen i et forsøk på å hjelpe hverandre med å provosere)

Anonymkode: 78cb7...d46

Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Jeg har også vært her en stund og fått venner her. Men jeg mener forumet har blitt forandret. Tidigere skrev man med nick, spurte om råd,  og diskuterer reelt som man ville gjort om man satt ansikt til ansikt. 

Der var nettroll, men bare et og annet og de holdt seg stort sett til sine egne historie fremfor å prøve å overta andres. 

Nå har det blitt mange flere nettroll og de holder seg ikke lenger til egne tråder. Stilen er også blitt mer aggressiv. De prøver å drive egne tråder fremover og overta andres ved å kverulere, provosere og spille dum og være aggressive.

Pga dette og større forståelse av nettvett er det er færre og færre her som er seg selv og flere og flere nettroll som diskuterer med seg selv og som endrer mening etter hva som til en hver tid provoserer mest. Dette gir sjelden grobunn for vennskap utenfor nettet (annet enn for nettrollen som av og til slår seg sammen i et forsøk på å hjelpe hverandre med å provosere)

Anonymkode: 78cb7...d46

Sant så sant. Derav en av grunnene til at jeg nesten aldri er her inne lengre.  Husker den gangen vi skulle ha julebord i Oslo, hvor ei crazy dame skulle krasje hele sammenkomster. 

Endte med å avlyse. Folk har blitt forfulgt her inne og mye mer. 

Jeg har vært her siden 2006 ca. I mange år handlet det kun om nettopp «din baby». Hovedsaklig spørsmål om babyer, fødsler, amming, påkledning, barnehage mm. Synes ikke det er noe av det mer?

Anonymkode: 76463...d4e

Kjenner og omgås noen, hvis man liker et nick over tid er det jo bare å sende PM og begynne å prate på privaten, og så utvikler det seg kanskje til å ønske å møtes. Har både veldig nære og mer perifere bekjente herfra.

Anonymkode: a41ec...f9b

Annonse

Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Jeg har vært her siden 2006 ca. I mange år handlet det kun om nettopp «din baby». Hovedsaklig spørsmål om babyer, fødsler, amming, påkledning, barnehage mm. Synes ikke det er noe av det mer?

Anonymkode: 76463...d4e

Du har vel heller ikke baby lenger?

Anonymkode: a41ec...f9b

Dette var en gang i tida et kjempebra forum som på tross at et og annet sjelden "troll" både var det god hjelp og "selskap".  Jeg har egentlig ingenting her inne å gjøre lenger, men henger litt rundt av gammel vane.  Men flere av damene fra mange år tilbake har jeg god kontakt med ennå.  

Anonymkode: 7a06a...8da

Har møtt mange. Ei ble en av mine beste venner og vi hang ofte. Livet skjedde og nå er vi ikke så nære lenger, men har likevel sporadisk kontakt. Har flere av de her inne på Facebook. Noen har kommet og gått, andre har blitt 

Anonymkode: 0ba6b...ef3

Som flere her skriver, det finnes mye gull her inne :)

For min del er det flere her inne som har vært svært viktige for meg og til god støtte oppigjennom. Noen kun via nett, andre "i levende live". Jeg har blitt godt kjent med flere, møtt noen. Noen har jeg kontakt med enda, andre kom og gikk. Felles for alle er at jeg har satt og setter stor pris på dem og det de har betydd og fremdeles betyr for meg. ❤️ 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...