Gå til innhold

Hvilke matvarer er på priskrig?

Anbefalte innlegg

Utenom godteri.

De jeg vet om er :

julepølse
ribberull Gilde

julesylte Gilde
edamer
greddost
stjernebacon
egg
mandler
risgrøt
julebrunost
juleleverpostei
rødkål
surkål
kålrot
grov sennep

Noen andre matvarer som jeg ikke har fått med meg?

Anonymkode: b5e88...c52

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144451324-hvilke-matvarer-er-p%C3%A5-priskrig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Valnøtter: 19,90. 

pepperkaker: 4,80

Dadler: 8,90

Meierismør: 39,90

Jordbærsyltetøy Nora hjemmelaget : 20,30

Laban seigmenn nissefest: 16.30

Marsipangris 9,30.

Eplejuice: 4,90. 

Anonymkode: f2047...1eb

Hvilken eplejuice koster 4,90 og hvor?

Hi

Annonse

Priskrigvarer er uansett utsolgt når vi som har vært på jobb på dagtid kommer til butikken. Får aldri tak i noe av dette. Gribbene som kan stå klar i butikken når den åpner får tak i alt. 

Anonymkode: 15fa8...1b8

Anonym bruker skrev (22 minutter siden):

Priskrigvarer er uansett utsolgt når vi som har vært på jobb på dagtid kommer til butikken. Får aldri tak i noe av dette. Gribbene som kan stå klar i butikken når den åpner får tak i alt. 

Det er min erfaring og. Jeg håper hvert år at de skal droppe priskrig, men nei, det gjør de ikke. Jeg har i hvertfall lært såpass at jeg kjøper sirup og mandler og sånt i november.

Anonymkode: 82a0b...437

Annonse

Anonym bruker skrev (27 minutter siden):

Du kan jo handle før jobb? 

Anonymkode: 52906...36c

Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Du kan jo handle før jobb? 

Ikke viss butikk åpner på likt når en begynner på jobb! Begynner kl 8, matbutikk åpner kl 8……

Anonymkode: 3305f...669

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Ikke viss butikk åpner på likt når en begynner på jobb! Begynner kl 8, matbutikk åpner kl 8……

Bor du på en liten plass? Hvis ikke, mange butikker åpner klokken 7. En del Coop Extra klokken 6. 

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Bor du på en liten plass? Hvis ikke, mange butikker åpner klokken 7. En del Coop Extra klokken 6. 

Men uansett da, skal man liksom komme seg i butikken og hjem med maten før man drar igjen og møter på jobb klokka åtte? Man har gjerne barn som skal sendes av gårde på skole og sånt også.

Det burde ikke være nødvendig bare for å få tak i helt vanlige standardvarer. Jeg syns i hvertfall ikke det er verdt det, da kjøper vi heller noe annet.

Folk hamstrer som noen idioter! En jeg kjenner har kjøpt inn grøt for et helt år omtrent og fryser de ned😂 det er så gale, ikke spiser hun særlig grøt til vanlig heller, men det var jo så billig så da måtte hun jo bare kjøpe.. Samme gjorde hun i fjor med pepperkaker, hadde pepperkake langt ut i sommer og da kastet hun en haug med bokser fordi det ble ikke spist.. 

Anonymkode: f9275...782

Anonym bruker skrev (50 minutter siden):

Hmm, jeg har handlet flere ting på ettermiddag og kveld, bortsett fra julegodteri, så får de nye varer som settes ut jevnlig. Jeg kjøpte egg, greddost og julepølse i går kveld. Men jeg hørte 2 damer snakke på butikken, og hun ene var overgitt for alle butikkene var visst renset for kokosmasse av alle ting.

Hi

Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Hmm, jeg har handlet flere ting på ettermiddag og kveld, bortsett fra julegodteri, så får de nye varer som settes ut jevnlig. Jeg kjøpte egg, greddost og julepølse i går kveld. Men jeg hørte 2 damer snakke på butikken, og hun ene var overgitt for alle butikkene var visst renset for kokosmasse av alle ting.

Hi

Ja, kokosmasse har jeg sett at det var tomt for også. Egg visste jeg ikke at det var priskrig på, men vi har heldigvis fra før. 

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Ja, kokosmasse har jeg sett at det var tomt for også. Egg visste jeg ikke at det var priskrig på, men vi har heldigvis fra før. 

Lurer på hvorfor det blir så fort tomt for kokosmasse, er det så mye man bruker det til egentlig. Utenom julekaker av og til så er det noe jeg aldri bruker. Hvis jeg ikke husker feil, så var det tomt fort i fjor og.

Hi

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Lurer på hvorfor det blir så fort tomt for kokosmasse, er det så mye man bruker det til egentlig. Utenom julekaker av og til så er det noe jeg aldri bruker. Hvis jeg ikke husker feil, så var det tomt fort i fjor og.

Hi

Så lenge det er billig kjøper folk ukritisk ser det ut som. Jeg bryr meg ikke så mye, storhandler på Oda og fint hvis de har noen varer som jeg skal ha billigere, hvis ikke kjøper jeg det uansett. Stå i butikken kl 06 for å hamstre billig juleskum gidder jeg faktisk ikke. Priskrig irriterer meg bare.

Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Hi

Folk kjøper alt når de ser at det er på tilbud uansett om de trenger det eller ikke

Anonymkode: 8b079...74a

Anonym bruker skrev (48 minutter siden):

Hi

Det tror jeg sannelig du har rett i! Jeg mener å huske jeg fant en halvfull åpnet pakke kokosmasse utrolig tørr bakerst i skapet og lagde kokosmakroner av den. (De ble helt OK likevel.) I år blir det vel ingen, med mindre de har på Meny eller noe sånt.

Gikk tilfeldig innom Nille, der fikk jeg endelig tak i Nidar julemarsipan til jul! Absolutt alle butikkene, 2 rema, 2 kiwi og 1 coop extra , var alle utsolgt! 

Er utrolig dumt at folk skal hamstre alt, er skåltomt for alle varer som det er tilbud på, i alle desse butikkene, og det var ikke sikkert de fikk inn nytt til jul….

Trist, bare trist..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...