Anonym bruker Skrevet 7. desember 2024 #1 Skrevet 7. desember 2024 Jeg vil sende en julehilsen på døren til min far som bor i Sandnes, men jeg ønsker noe mer spenstig en en plante/blomster og den tradisjonelle konfektesken. Har du noen tips om ting som kan leveres på døren deres med bud nå før jul? Altså, finnes det noen artige tilbud i området om gjerne kan være litt utradisjonelle og oppleves litt mer personlig en blomsteroppsats...? Anonymkode: 214ce...17b
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2024 #2 Skrevet 7. desember 2024 Hva med en frokostlevering? Den leveres ut med avisen om morgenen. Det finnes mange produkter man kan velge og sette sammen selv. Ellers har jo de fleste butikker leveranser man kan bestille til døren ved et av postselskapene. Anonymkode: 3d42a...d62
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2024 #3 Skrevet 7. desember 2024 Jeg vet ikke om noe annet en blomster og frokost og bakevarer fra Morgenlevering. Anonymkode: d019c...5c5
Gladjente00 Skrevet 8. desember 2024 #4 Skrevet 8. desember 2024 Anonym bruker skrev (12 timer siden): Jeg vil sende en julehilsen på døren til min far som bor i Sandnes, men jeg ønsker noe mer spenstig en en plante/blomster og den tradisjonelle konfektesken. Har du noen tips om ting som kan leveres på døren deres med bud nå før jul? Altså, finnes det noen artige tilbud i området om gjerne kan være litt utradisjonelle og oppleves litt mer personlig en blomsteroppsats...? Anonymkode: 214ce...17b Uten om morgen levering med bakevarer, drikke osv og blomster er det ikke så mye annet å velge mellom egentlig. Du kan jo kjøpe en gave selv og sende med posten? Evt høre om det er noen butikker som driver med hjem levering? Du har jo sånn frukt korg som du også kan bestille hjem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå