Gå til innhold

Siste måneden i året!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På vondt: Jeg har fått enda en kronisk diagnose, og er mektig lei av å ha så dårlig helse og en kropp som fungerer så dårlig. Det å være ufør har ingenting positivt ved seg, bare negativt.

På godt: Ungene klarer seg godt, to har flyttet hjemmefra denne høsten og det er en fryd å se hvordan de har vokst på det. Jeg er så stolt av dem. Vi hadde også en fin ferietur i våres, masse fine bilder og gode minner.

Anonymkode: cfba4...426

På vondt har jeg en tenåring som sliter psykisk og jeg lever i evig redsel for hva han kan finne på når alt blir helt mørkt. 

På godt har jeg fått bekreftet at sykdommen vi var redd for at jeg hadde ikke stemte og at jeg ‘bare’ er utbrent. 

Det er også godt at to av tre barn klarer seg bra på skolen og at nr tre virker til å se litt lysere på tilværelsen - for øyeblikket. 

Anonymkode: 20893...48c

På godt: Bilen holder fortsatt koken, jeg har klart å spare opp litt lenger, 14åringen (som måtte bytte skole i fjor) trives veldig godt, fått gode venner og fått veldig gode karakterer, jeg har gått ned 25 kilo (hurra!) og har klart å gå en fjelltur jeg har ønsket meg i mange år, vi har reist litt og opplevd nye ting, jeg trives supergodt i huset jeg kjøpte i fjor, trives bra på jobb, fått oss katt og har egentlig et veldig godt A4-liv

Vondt: Savner en mann eller en kjæreste, men har innsett at det skjer nok ikke for meg. Savner familien min, som vi bor lagt unna, og er litt vondt nå som pappa begynner å bli gammel og har skrantende helse. 

Anonymkode: 6a5c8...fee

Vondt:

Kjæreste som har det så ekstremt tøft psykisk at han plutselig bare forsvinner helt å vi sitter igjen livredde for hva han kan finne på når han er så deprimert. Det er helt jævlig å se timene øker for hvor lenge han har vært savnet når du er så redd for at han er så ruset at han kan sovnet ute i minusgrader.Eller at du er livredd for at han skal skade seg selv når han er så langt nede. Å så forventer visst folk at jeg bare skal kutte han ut av livet pga han har det vanskelig. Jeg blir jo ikke mindre glad i han bare fordi han har det veldig vanskelig,selv om det er veldig tøft å være pårørende til en som ikke ser selv at han trenger hjelp.

Anonymkode: 87758...453

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...