Gå til innhold

Så mange som klager på forumet?

Anbefalte innlegg

Hva er greia? Er ikke dette et sted man er mellom slagene, et sted man kan spør om ting, dele litt frustrasjon eller starte en diskusjon?

At noen virker til å tro at alle trådene skal fenge deres interesse er jo rimelig spesielt. Det er også irriterende når det stadig kommer inn brukere med "aha, se der, der skal alle ta hi" med en gang det ikke er stående ovasjon og trampeklapp som reaksjon på et innlegg.

Forumet blir så mye hyggeligere om man kan hoppe ut av de trådene man ikke interesserer seg for, rapportere brudd på forumreglene til admin og ellers være snill og grei. 

Sånn i julens ånd ❤️ 

Fortsetter under...

Trodde dette var et forum der man kan lufte litt tanker og meninger, jeg. Og jeg synes det er veldig enkelt å scrolle forbi tråder jeg ikke er interessert i. Med det sagt, stiller man spørsmål, så må man jo forvente å få svar, og legger man opp til diskusjon, så kan man ikke forvente at alle er enig i ens argumenter.

Dessuten er det svært viktig å minne om at uenighet ikke er mobbing, fryktelig mange her inne som drar mobbekortet uten å ha grunn til det. Krenkekortet blir også dratt fram i tide og helst i utide, det ser ikke ut til at det finnes grenser for hva enkelte blir krenket av. 

Anonymkode: 4b74e...306

Hvis disse trådene irriterer deg så mye får du heller scrolle forbi og ikke bry deg. Ikke alle tråder jeg har noe å bidra med eller som interesserer meg, da gidder jeg heller ikke bruke tid på å blande meg 

Anonymkode: a64f4...682

Annonse

MissSaigon skrev (13 timer siden):

Hva er greia? Er ikke dette et sted man er mellom slagene, et sted man kan spør om ting, dele litt frustrasjon eller starte en diskusjon?

At noen virker til å tro at alle trådene skal fenge deres interesse er jo rimelig spesielt. Det er også irriterende når det stadig kommer inn brukere med "aha, se der, der skal alle ta hi" med en gang det ikke er stående ovasjon og trampeklapp som reaksjon på et innlegg.

Forumet blir så mye hyggeligere om man kan hoppe ut av de trådene man ikke interesserer seg for, rapportere brudd på forumreglene til admin og ellers være snill og grei. 

Sånn i julens ånd ❤️ 

HAHAHA jeg har sitt at du er nedlatende i andre tråder, så vet ikke hva du vil med dette innlegget

Anonymkode: d0eaf...60c

Tja. Du er jo en av de jeg har sett være passiv aggressiv med hi under kamuflasje at «man må tåle uenighet,» så jeg vet ikke helt jeg.

Da kan jeg jo spørre tilbake, hvorfor skroller du ikke bare forbi?

Å være uenig og å være nedlatende er to forskjellige ting. 

Anonymkode: ee977...a56

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Tja. Du er jo en av de jeg har sett være passiv aggressiv med hi under kamuflasje at «man må tåle uenighet,» så jeg vet ikke helt jeg.

Man må tåle uenighet på et diskusjonsforum., noe klagerene ikke gjør. Å klage på at alle skal ta en, at man blir mobbet bare fordi man ikke får de svarene man vil ha er for dumt.

Anonymkode: a877d...ee7

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Du skjønner ikke hva hi mener? Man kan selvsagt delta i alle tråder man vil, men om de irriterer så forlat den uten å opplys alle om at du ikke liker den. Å diskutere er en helt annen ting enn å klage. 

Anonymkode: 752ee...c94

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...