Gå til innhold

Med fare for å virke skikkelig surpomp skjønner jeg mer og mer at jeg ikke hører hjemme her på forumet

Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke hvilken tråd du har skrevet som du mener blir gjort narr av i julekalendertråden, men jeg tar en råsjangs på at det er den med Hallingdalen. 

Det er mulig du ikke mente noe galt med den, men tenk deg at du kom fra Hallingdal og leste det åpningsinnlegget, tittel og alt. Ville du ikke følt deg urettferdig behandlet på grensen til mobbing da? Særlig om du oppfattet deg selv og dine naboer som snille og serviceinnstilte. Sannsynligvis er en del av de som skriver krasse motinnlegg nettopp derfra, eller fra lignende områder med (alt for) mye hyttebygging. Da blir svarene deretter.

Anonymkode: 39c7f...495

Fortsetter under...

Haha! Jeg har vært her siden 2004, og hadde jeg signert med nick hadde mange av "eliten" visst hvem jeg var. Jeg har aldri deltatt eller lest nevneverdig i julekalenderen, det hender jeg bare skummer innom. Men jeg går jo ikke til grunne av å ikke syns den er DØDSGØY SLÅSEGPÅLÅRET morsom? 

Anonymkode: ad859...356

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Haha! Jeg har vært her siden 2004, og hadde jeg signert med nick hadde mange av "eliten" visst hvem jeg var. Jeg har aldri deltatt eller lest nevneverdig i julekalenderen, det hender jeg bare skummer innom. Men jeg går jo ikke til grunne av å ikke syns den er DØDSGØY SLÅSEGPÅLÅRET morsom? 

Anonymkode: ad859...356

Hvem er denne Eliten og hvorfor er ikke jeg med der???

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Hi her. 
Det handler nok mest om at 100 % av de trådene jeg har opprettet de siste årene, kun har gitt meg dritt tilbake selv om jeg ikke har gjort noe som helst galt. Det har vært alt fra bakespørsmål, til råd om da jeg var ute og gikk en tur og møtte på en person som ikke ville meg vel, til en tråd om naboungene, og en tråd om en kollega som skulker  +++.
Umiddelbart har det kommet svar om at det er jeg som er problemet. Det har ikke handlet om å bli motsagt, men direkte på meg som person. Alltid har det vært meg. En av mine tråder harselleres med nå i julekalenderen. Jeg hadde aldri onde eller negative hensikter med tråden, likevel har eliten det gøy på min bekostning.

Tro det eller ei, men jeg er snill. Jeg kjører og henter og leverer unger og naboungene, jeg stiller alltid opp, jeg jobber ekstra. Jeg hjelper og jeg sier takk. Jeg er blid og grei, og ønsker folk vel. Her inne… jeg svarer pent og er høflig, men alt jeg får tilbake er dritt. Og nå blir jeg gjort narr av. Det er sårende. 

Anonymkode: 2ddb3...45d

Bli medlem på forumet freak. Samme opplegg som her, men der svarer folk hverandre med respekt og gir skikkelige tilbakemeldinger. Ingen personangrep eller hets. Det er ikke samme type folk der som her. Her inne er det blitt en ukultur der ts skal tape. Svart hvitt tankegang, og folk må vinne diskusjonen, fremfor å gi ta de rådene eller støtten hun trenger. Det tar bare 3 kommentarer før sirkuset begynner om man skriver hen eller hen. Kommafeil, du høres slitsom ut, du du du.. enkelte her inne har ikke noe sosialt liv eller nettverk, de få øyeblikkene de kjenner de «lever» er når de får hause opp en tråd og mobbe. Først da har de litt drama og kjenner de lever, og dette blir de avhengig av. 

Anonymkode: 78e1a...ca2

Jeg skjønner ikke at det går an å føle seg utenfor på et anonymt forum. Nærtagenhet får et nytt nivå. 

Anonymkode: 56454...433

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Bli medlem på forumet freak. Samme opplegg som her, men der svarer folk hverandre med respekt og gir skikkelige tilbakemeldinger. Ingen personangrep eller hets. Det er ikke samme type folk der som her. Her inne er det blitt en ukultur der ts skal tape. Svart hvitt tankegang, og folk må vinne diskusjonen, fremfor å gi ta de rådene eller støtten hun trenger. Det tar bare 3 kommentarer før sirkuset begynner om man skriver hen eller hen. Kommafeil, du høres slitsom ut, du du du.. enkelte her inne har ikke noe sosialt liv eller nettverk, de få øyeblikkene de kjenner de «lever» er når de får hause opp en tråd og mobbe. Først da har de litt drama og kjenner de lever, og dette blir de avhengig av. 

Så plagsomt med hakk i plata! Finn deg et annet sted å henge hvis det er så ille her. Og slutt å plag oss med gruffet ditt. 

Anonymkode: 595b3...e82

Annonse

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Et helt innlegg med spekulasjoner. Fantastisk fantasi har du ihvertfall. 

Anonymkode: 16a35...090

Jeg er som deg HI. Jeg har vært her i mange, mange år, men har ikke trukket på smilebåndet en eneste gang av julekalenderen. Jeg har bare opplevd den som intern humor. 

Anonymkode: 62b4b...a20

Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Krenkenivået når nye høyder.

Anonymkode: 227ee...ce6

Ta i mot et velment råd: Ikke ta alt så innmari seriøst! Ikke la litt harselas gå inn på deg, gro deg litt tykkere hud. Gi litt fa*n! 

Julekalenderen er da fullstendig harmløs fantasi. At du ikke synes det er morsomt, du, det er helt greit, det hadde jo blitt veldig kjedelig om alle hadde samme humor, sant? 

Anonymkode: 0757a...f9f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...