Gå til innhold

Drikker mye, men tisser ikke like mye og nå er jeg hoven

Anbefalte innlegg

Kroppen min samler væske som om det står om liv. Nå er jeg ikke i form og da er det full krise. Jeg har litt småfeber og er i generelt dårlig form. Igår drakk jeg 3.3 liter væske i bare vann med isbiter fordi jeg var varm og tørst. Tissa knapt før sengetid. Idag våkna jeg klokka 7 for å gi beskjed til jobb om at jeg ble hjemme og lå i senga til 12. Jeg er hoven i henda og føttene, og ser jeg er pløsete i ansiktet. Kroppen samla væske før jeg ble syk altså, men da hjalp det å drikke mye. 

Noen tips til å få hydrert dette ut? Er ubehagelig å bøye fingrene og ringene får jeg ikke av 

Anonymkode: aaa53...a15

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Hatt det slik et par ganger. Drikker masse te, og vips, så tisses det ut igjen

Anonymkode: ea4ca...c35

Har opplevd det en gang for 3 år siden. Da fikk jeg faktisk vondt der hvor nyrene er tilslutt. Drakk 8 kopper te (store) pluss 5 liter vann uten effekt. Noen dager seinere kom alt 🙈 så håper det gjør det nå også! Har gått opp 4 kilo siden fredag og så mye har jeg ikke spist 

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Hvorfor? Eller hva tenker du det kan være? 

Nei det vet jeg ikke. Kan være en bagatell og det kan være noe du må ha medisiner for. Kun legen som kan avgjøre det. Ville ha kontakten fastlegen i morgen tidlig og fått en akutt-time. 

Anonymkode: 293b8...fe2

Annonse

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Nei det vet jeg ikke. Kan være en bagatell og det kan være noe du må ha medisiner for. Kun legen som kan avgjøre det. Ville ha kontakten fastlegen i morgen tidlig og fått en akutt-time. 

Anonymkode: 293b8...fe2

Ja.. jeg får kanskje gjøre det. Jeg har ett møte jeg ikke kan skippe akkurat når legen åpner så er redd jeg ikke får time i morgen. Tenkte det fantes en mirakelkur, som jeg kunne brukt til torsdag hvor jeg har mulighet til å ringe legen når de åpner. Men klart om dette er typiske tegn på ett eller annet alvorlig jeg ikke vet om så må jeg jo evt ringe legevakt. Føler bare ikke det er så krise 

Her må du gå til legen, mulig du får noe vanndrivende. Det kan være mange årsaker til vann i kroppen, og det er det legen må finne ut av. Vanndrivende hjelper, men draken må finnes 

Anonymkode: c17f8...b94

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...