Anonym bruker Skrevet 13. desember 2024 #51 Del Skrevet 13. desember 2024 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Når var siste mens? Har du kontroll på eggløsning? Lutealfase? Testet du positivt ved ikm? Da vil jeg påstå at du er (5-)6 uker på vei. Men kommer an på når du hadde eggløsning. Anonymkode: 070e2...0b9 Hun kan umulig være 5-6 uker på vei hvis hun fikk positiv test 14.11. Anonymkode: 77c45...9a4 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144451248-hcg-niv%C3%A5-lave/page/3/#findComment-150164738 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2024 #52 Del Skrevet 13. desember 2024 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Hun kan umulig være 5-6 uker på vei hvis hun fikk positiv test 14.11. Anonymkode: 77c45...9a4 Stemmer. Jeg tenkte feil. 7-8 uker er det. Anonymkode: 070e2...0b9 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144451248-hcg-niv%C3%A5-lave/page/3/#findComment-150164739 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2024 #53 Del Skrevet 13. desember 2024 Det skumle med dette er jo at det ikke er noe 100% fasitsvar. Noen ganger tester man positivt tidlig, andre ganger sent. Noen ganger går egget litt i "dvale" før det utvikler seg videre. Men dessverre er det jo sånn at ganske ofte går et befruktet egg til grunne fordi det ikke utvikler seg til noe som er levedyktig. Så alle disse undersøkelsene du har vært gjennom er grusomme, det er håp, men likevel er det stor sjanse for at dette fosteret ikke utvikler seg normalt og aldri blir til noe barn. Da jeg fikk mitt tredje barn skjedde noe i kroppen min, for jeg har helt regelmessig syklus. Aldri noe tull, mensen hver fjerde torsdag ettermiddag, kan stille klokken etter det. Så da jeg ikke fikk mensen visste jeg at jeg var gravid, men jeg testet negativt i over en uke før jeg fikk en svak positiv test. Jeg fikk en frisk og rask jente, ingenting galt med henne. Men jeg må jo av en eller annen merkverdig grunn hatt en senere eggløsning enn vanlig, hatt et egg som utviklet seg veldig sent etter befruktning og derfor så lite hcg at jeg ikke fikk positiv test, et egg som gikk litt i dvale før det ble befruktet, et eller annet var det. For etter den fødselen var min syklus akkurat like regelmessig som før. Ting kan skje uten at man har noen forklaring på det. Men jeg føler med deg i det du går gjennom nå, det må bli mange tanker og bekymringer. Anonymkode: ed696...b92 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144451248-hcg-niv%C3%A5-lave/page/3/#findComment-150164742 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2024 #54 Del Skrevet 13. desember 2024 Anonym bruker skrev (1 time siden): Det skumle med dette er jo at det ikke er noe 100% fasitsvar. Noen ganger tester man positivt tidlig, andre ganger sent. Noen ganger går egget litt i "dvale" før det utvikler seg videre. Men dessverre er det jo sånn at ganske ofte går et befruktet egg til grunne fordi det ikke utvikler seg til noe som er levedyktig. Så alle disse undersøkelsene du har vært gjennom er grusomme, det er håp, men likevel er det stor sjanse for at dette fosteret ikke utvikler seg normalt og aldri blir til noe barn. Da jeg fikk mitt tredje barn skjedde noe i kroppen min, for jeg har helt regelmessig syklus. Aldri noe tull, mensen hver fjerde torsdag ettermiddag, kan stille klokken etter det. Så da jeg ikke fikk mensen visste jeg at jeg var gravid, men jeg testet negativt i over en uke før jeg fikk en svak positiv test. Jeg fikk en frisk og rask jente, ingenting galt med henne. Men jeg må jo av en eller annen merkverdig grunn hatt en senere eggløsning enn vanlig, hatt et egg som utviklet seg veldig sent etter befruktning og derfor så lite hcg at jeg ikke fikk positiv test, et egg som gikk litt i dvale før det ble befruktet, et eller annet var det. For etter den fødselen var min syklus akkurat like regelmessig som før. Ting kan skje uten at man har noen forklaring på det. Men jeg føler med deg i det du går gjennom nå, det må bli mange tanker og bekymringer. Anonymkode: ed696...b92 Så fascinerende. Kroppen er fantastisk ❤️ Anonymkode: 070e2...0b9 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144451248-hcg-niv%C3%A5-lave/page/3/#findComment-150164762 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiin Skrevet 15. desember 2024 Forfatter #55 Del Skrevet 15. desember 2024 Anonym bruker skrev (På 13.12.2024 den 9.20): Når var siste mens? Har du kontroll på eggløsning? Lutealfase? Testet du positivt ved ikm? Da vil jeg påstå at du er (5-)6 uker på vei. Men kommer an på når du hadde eggløsning. Anonymkode: 070e2...0b9 Hadde eggløsning ca 14 dager etter mens som var 20 oktober. Testet positivt på clearblue 14 Novemeber. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144451248-hcg-niv%C3%A5-lave/page/3/#findComment-150165174 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiin Skrevet 15. desember 2024 Forfatter #56 Del Skrevet 15. desember 2024 Anonym bruker skrev (På 13.12.2024 den 9.42): Det skumle med dette er jo at det ikke er noe 100% fasitsvar. Noen ganger tester man positivt tidlig, andre ganger sent. Noen ganger går egget litt i "dvale" før det utvikler seg videre. Men dessverre er det jo sånn at ganske ofte går et befruktet egg til grunne fordi det ikke utvikler seg til noe som er levedyktig. Så alle disse undersøkelsene du har vært gjennom er grusomme, det er håp, men likevel er det stor sjanse for at dette fosteret ikke utvikler seg normalt og aldri blir til noe barn. Da jeg fikk mitt tredje barn skjedde noe i kroppen min, for jeg har helt regelmessig syklus. Aldri noe tull, mensen hver fjerde torsdag ettermiddag, kan stille klokken etter det. Så da jeg ikke fikk mensen visste jeg at jeg var gravid, men jeg testet negativt i over en uke før jeg fikk en svak positiv test. Jeg fikk en frisk og rask jente, ingenting galt med henne. Men jeg må jo av en eller annen merkverdig grunn hatt en senere eggløsning enn vanlig, hatt et egg som utviklet seg veldig sent etter befruktning og derfor så lite hcg at jeg ikke fikk positiv test, et egg som gikk litt i dvale før det ble befruktet, et eller annet var det. For etter den fødselen var min syklus akkurat like regelmessig som før. Ting kan skje uten at man har noen forklaring på det. Men jeg føler med deg i det du går gjennom nå, det må bli mange tanker og bekymringer. Anonymkode: ed696...b92 Ja det er ikke noe hyggelig å måtte vente. Alt er så usikkert. Er i teorien litt ferdig med barn, så om det viser seg at det ikke gikk rette veien, så er det ok, det verste er alt man må igjennom for å få det bekreftet ❤️❤️ tenker ultralyden 27 desember gir svar på alt jeg lurer på. ❤️🙏 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144451248-hcg-niv%C3%A5-lave/page/3/#findComment-150165175 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 12 timer siden #57 Del Skrevet 12 timer siden Tiin skrev (På 15.12.2024 den 1.15): Ja det er ikke noe hyggelig å måtte vente. Alt er så usikkert. Er i teorien litt ferdig med barn, så om det viser seg at det ikke gikk rette veien, så er det ok, det verste er alt man må igjennom for å få det bekreftet ❤️❤️ tenker ultralyden 27 desember gir svar på alt jeg lurer på. ❤️🙏 Hvordan går det? ❤️ Anonymkode: 77c45...9a4 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144451248-hcg-niv%C3%A5-lave/page/3/#findComment-150170657 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå