Gå til innhold

Det er ikke fint her nå

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Må få dra fram tråden om temu. Den utviklet seg til ren mobbetråd mot hovedinnlegger. Ekstra spesielt at nickbrukere åpenlyst sier de skal bruke den i julekalendertråden for så faktisk å gjøre det. Da er de ikke engang flaue for å gjøre narr når det er de som presser hi opp i ett hjørne. Det er spesielt. 

Anonymkode: b5618...c67

It takes one to know one? Det er neppe bedre å karakterisere gitte brukere som mobbere? 

Mitt råd hver gang disse trådene dukker opp er todelt. Lag bedre stemning selv, og legg mer merke til det du synes er positivt. I mine øyne er det heldigvis flest hyggelige folk her, har for lenge siden bestemt meg for å ikke bruke tid i livet jeg ikke har innvirkning på, og å være glad for det som er bra. 

Fortsetter under...

Iiiiik skrev (35 minutter siden):

It takes one to know one? Det er neppe bedre å karakterisere gitte brukere som mobbere? 

Mitt råd hver gang disse trådene dukker opp er todelt. Lag bedre stemning selv, og legg mer merke til det du synes er positivt. I mine øyne er det heldigvis flest hyggelige folk her, har for lenge siden bestemt meg for å ikke bruke tid i livet jeg ikke har innvirkning på, og å være glad for det som er bra. 

Det er ikke mobbing å påpeke at noen mobber.
Dette er definisjonen på mobbing:

«Mobbing er når en person, gjentatte ganger og over tid, systematisk blir utsatt for negative handlinger fra en eller flere personer, og opplever dette som vanskelig å forsvare seg mot. Mobbing er altså en form for trakassering.

Mobbing kan foregå på mange ulike måter. Det kan være direkte, åpne eller aggressive handlinger, eller foregå mer indirekte, skjult eller diskret.»

Det foregår enormt mye mobbing her på forumet, og nickbrukerne er generelt de verste. Mange av nickbrukerne opptrer også tidvis som anonyme for å bygge oppunder egne innlegg. De er lette å kjenne igjen. 
Jeg er så nær å melde meg ut, etter 15 år. Forumet gir meg omtrent bare negative følelser. 

Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Det foregår enormt mye mobbing her på forumet, og nickbrukerne er generelt de verste. Mange av nickbrukerne opptrer også tidvis som anonyme for å bygge oppunder egne innlegg. De er lette å kjenne igjen. 
Jeg er så nær å melde meg ut, etter 15 år. Forumet gir meg omtrent bare negative følelser. 

Hvis forumet i hovedsak gir deg dårlige følelser er det sikkert en god idé å enten melde deg ut eller ta en pause. Jeg legger mest merke til konstruktive nickbrukere, så klarer ikke å relatere meg til at nickbrukerne er de verste mobberne. Å uttrykke uenighet er ikke mobbing, men skjønner at klare meninger skriftlig kan bli i overkant skarpe. 

Mine behov for pauser kommer når enkeltbrukere spammer forumet med klaging eller ting jeg synes er irrelevant. 

Anonym bruker skrev (18 minutter siden):

«Mobbing er når en person, gjentatte ganger og over tid, systematisk blir utsatt for negative handlinger fra en eller flere personer, og opplever dette som vanskelig å forsvare seg mot. Mobbing er altså en form for trakassering.

Mobbing kan foregå på mange ulike måter. Det kan være direkte, åpne eller aggressive handlinger, eller foregå mer indirekte, skjult eller diskret.»

Meld deg ut da, så slipper du alle brukerene her inne som du mener er så fæle, så enkelt er det faktisk.

Anonymkode: 77a1c...a10

Anonym bruker skrev (23 minutter siden):

Mange av nickbrukerne opptrer også tidvis som anonyme for å bygge oppunder egne innlegg. De er lette å kjenne igjen. 

Hvis du mener at noen skriver som ab og med nick I samme tråd, må du jo rapportere de. Det er imot forumreglene. 

Anonymkode: e681d...a53

Anonym bruker skrev (46 minutter siden):

Men hvorfor i all verden henger du her om det kun gir deg negative opplevelser? Det er for dumt å klage på andre når du er den enste som kan styre din egen deltagelse. 

Jeg syns forumet er morsom tidtrøyte og når noen irriterer, som alle de som skal ‘ta’ folk de ikke er enige med, så tar jeg meg enten en pause eller så koser jeg meg med å fyre dem opp, alt etter dagsform. 

Anonymkode: 34204...d89

Annonse

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Meld deg ut da, så slipper du alle brukerene her inne som du mener er så fæle, så enkelt er det faktisk.

Når folk føler seg mobbet og latterliggjort er det innafor å si fra om det. De som mobber og er ekkel burde forlate forumet ikke de som blir mobbet. 
hvis folk synes det er vanskelig å ikke mobbe andre burde moderator gripe inn 

Anonymkode: 1f549...1bd

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Når folk føler seg mobbet og latterliggjort er det innafor å si fra om det. De som mobber og er ekkel burde forlate forumet ikke de som blir mobbet. 
hvis folk synes det er vanskelig å ikke mobbe andre burde moderator gripe inn 

Anonymkode: 1f549...1bd

Uenighet er ikke mobbing.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...