Gå til innhold

Det er ikke fint her nå

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Og definisjonsmakten på "slem" er det selvsagt du som har. 🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymkode: 00fc8...e5c

Og det tok ikke lang tid før den første kom frem fra steinen sin. De hjelpeløse og umodne «😂😂😂😂😂»-emojiene har null annen hensikt enn å latterliggjøre. 

Anonymkode: 66849...2a4

Dere som ønsker at forumet skal bli hyggeligere, hvordan tenker dere at dere bidrar til det med den oppførselen man ser i denne tråden? Dere er jo helt krakilske og biter fra dere helt ukritisk. 

De fleste tråder er fine og konstruktive, delta i dem og drit i resten. 

Anonymkode: 34204...d89

Anbefaler folk å bli flinkere til å rapportere. Min erfaring er at moderator har lav terskel for å slette personangrep og annen drit. Er lov å håpe at de mest ivrige deittslengerne går lei, men jeg holder ikke pusten…

Anonymkode: 66849...2a4

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Og der kom første passiv aggressive respons. Det er litt gøy. 

Nei, jeg er ikke passiv aggressiv. Du fortsetter jo bare med AKKURAT det vi påpeker. 
Vær litt grei. Er det så vanskelig?

Anonymkode: b5618...c67

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Nei, jeg er ikke passiv aggressiv. Du fortsetter jo bare med AKKURAT det vi påpeker. 
Vær litt grei. Er det så vanskelig?

Jeg er kjempegrei. Det er ikke jeg som starter en tråd for å klage på andre for så å oppføre meg som et illsint lemen. 

Delta i tråder som er fine og intersssante og hopp over de du irriterer deg over. Livet blir så mye bedre da. Prøv vel. 

Annonse

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Jeg er kjempegrei. Det er ikke jeg som starter en tråd for å klage på andre for så å oppføre meg som et illsint lemen. 

Delta i tråder som er fine og intersssante og hopp over de du irriterer deg over. Livet blir så mye bedre da. Prøv vel. 

Jeg har ikke startet tråden. Jeg er enig med hi og svarer ut fra det. 
Forøvrig svarer jeg folk ordentlig i alle tråder jeg deltar i, jeg slenger aldri med leppa eller kaller folk ting, noe du tydeligvis gjør ved å kalle meg blant annet for «et illsint lemen.» De gangene jeg har startet en tråd, har jeg ganske raskt blitt angrepet, ref. det jeg fortalte tidligere i denne tråden. 

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Kan dere sende eksempler på at dette har skjedd?

Selv reagerer jeg på denne tråden, der Hi skal tas:

Fint med andre eksempler!

Anonymkode: afd50...706

Hi er en tulling. Det skulle bare mangle. Er det deg?

Anonymkode: 00fc8...e5c

Anonym bruker skrev (5 timer siden):

I et innlegg nå i dag var det ei som kalte HI for en drittsekk, da er det på tide å logge av. 

Anonymkode: 1f549...1bd

Hvis du leser hele den tråden så skjønner man hvorfor HI ble kalt det 

Anonymkode: 2b629...a37

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Nå er det HI som kjenner sin situasjon og som starter en tråd. Når hun og mange andre hi opplever at folk spekulerer og hogger mot så klart hun får behov for å forsvare seg. 

Er du HI i den tråden?

Anonymkode: 2b629...a37

Tenker du at alle skal si seg enig med hi, selv om de sitter med en helt annen erfaring/opplevelse? Er ikke dette et diskusjonsforum? 

Anonymkode: e681d...a53

Tenker du at alle skal si seg enig med hi, selv om de sitter med en helt annen erfaring/opplevelse? Er ikke dette et diskusjonsforum? 

Hva skal diskuteres tenker du? Noen skriver at de er sliten og har utfordringer i ekteskapet, så skal brukere her inne skrive: Løp! Gjør det slutt! Osv. til og med ekteskapsrådgivere som kjenner parene og som kjenner til utfordringene sier ikke det. En hi er ikke så interessert i å diskutere men ofte bare få luftet seg og få litt støtte og gode ord. 

Annonse

Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Jeg har ikke startet tråden. Jeg er enig med hi og svarer ut fra det. 
Forøvrig svarer jeg folk ordentlig i alle tråder jeg deltar i, jeg slenger aldri med leppa eller kaller folk ting, noe du tydeligvis gjør ved å kalle meg blant annet for «et illsint lemen.» De gangene jeg har startet en tråd, har jeg ganske raskt blitt angrepet, ref. det jeg fortalte tidligere i denne tråden. 

Jeg kalte ikke deg et illsint lemen. Men om hatten passer…

Jeg har aldri opplevd å bli angrepet i en tråd jeg starter, men så har jeg normal folkeskikk og evne til å uttrykke meg. 

Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Har du lest den tråden? Hi får et saklig svar med argumenter om hvorfor brukeren er uenig med henne for så å gå rett i strupen på den brukeren. I den tråden er det jo hi som skal ta alle som ikke er enig, selv om spørsmålet i hi var om andre hadde samme erfaring. 

Mener du at man aldri skal si hi imot?

Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Hva skal diskuteres tenker du? Noen skriver at de er sliten og har utfordringer i ekteskapet, så skal brukere her inne skrive: Løp! Gjør det slutt! Osv. til og med ekteskapsrådgivere som kjenner parene og som kjenner til utfordringene sier ikke det. En hi er ikke så interessert i å diskutere men ofte bare få luftet seg og få litt støtte og gode ord. 

Der jeg siterte var ikke noen som var sliten og trengte støttende ord. Du må se hva som svares på. 

Jeg syns det er ganske så fint her. Det er gøy å diskutere og om det blir litt temperatur så gjør ikke det noe. Om noen blir ufine eller bryter reglene så rapporterer jeg, det er faktisk null problem.

Men så er jeg ikke her så ofte at noe av det som skrives påvirker meg på noen som helst måte. Om du lar deg plage av hva som skrives er det kanskje på tide med en pause?

Det jeg har registrert i et par tråder hvor det har blitt temperatur er at hi er hissig og veeeldig kritisk til alle som ikke er helt enig med henne/han, og da er det jo hi som blir ufin. 

Stort sett er det et hyggelig tidsfordriv å scrolle litt her

Av en eller annen merkelig grunn så er det de som klager høyest over miljøet her inne, som lager mest bråk og sure kommentarerm samtidig som de overhodet ikke tåler kritiske kommentarer og uenighet tilbake.

Anonymkode: 77a1c...a10

Anonym bruker skrev (54 minutter siden):

Av en eller annen merkelig grunn så er det de som klager høyest over miljøet her inne, som lager mest bråk og sure kommentarerm samtidig som de overhodet ikke tåler kritiske kommentarer og uenighet tilbake.

Aner ikke da de fleste innlegg er anonyme 

Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Du følte deg truffet tydeligvis.

Du høres ut som et barn i sandkassa som krangler med et annet barn, det er mulig å ta ei pause og puste med magen. 

Må få dra fram tråden om temu. Den utviklet seg til ren mobbetråd mot hovedinnlegger. Ekstra spesielt at nickbrukere åpenlyst sier de skal bruke den i julekalendertråden for så faktisk å gjøre det. Da er de ikke engang flaue for å gjøre narr når det er de som presser hi opp i ett hjørne. Det er spesielt. 

Anonym bruker skrev (46 minutter siden):

Må få dra fram tråden om temu. Den utviklet seg til ren mobbetråd mot hovedinnlegger. Ekstra spesielt at nickbrukere åpenlyst sier de skal bruke den i julekalendertråden for så faktisk å gjøre det. Da er de ikke engang flaue for å gjøre narr når det er de som presser hi opp i ett hjørne. Det er spesielt. 

Ikke rart det er hardt å være her inne for enkelte av dere. når man overhodet ikke evner å lese innlegg .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...