Gå til innhold

Henger dere opp julekort som dere for fra andres barn?

Anbefalte innlegg

Som teksten sier.

Jeg har noen venninner med baby og barn og da får jeg julekort som bare baby/barna er med på. Føles ikke helt naturlig for meg å henge bilde opp eller sette på i kjøleskapet av andres barn en at de ligger inn i hylla. Som regel synes jeg det er koseligere med bilder der mine venninner er med på en bare barna. Får dere julekort? 

Anonymkode: b996d...8ed

Fortsetter under...

Ja, de henges opp på "Julekort-snora" uansett hvem eller hva det er bilde av, så sant det er anstendig.  Og det har jeg aldri opplevd at det ikke er. Har en egen julekort-snor i gangen og det er skikkelig koselig. 

Anonymkode: 68df9...621

Annonse

Det gjør vi, og vi sender. Innimellom, når jeg rydder hjemmekontoret(hvert fjerde år eller no) så limer jeg kortene inn i en sånn perm. Har spart de siste 25 årene, så utrolig koselig å se barn, venners barn, vennefamilien, familiene og alle utvikle seg over tid. Ungdommene som er ute å studere, hjemme til jul og innom for lunsj/ middag el annet vil gjerne bla i permen og le over antrekk, frisyre, huske turer og reiser, covidtid og andre ting vi har gjort sammen. Jeg er ganske dårlig på å ta vare på greier, lage minner osv- men akkurat her ble det tilfeldigvis et scoop! 

Sender fortsatt 40+ julekort også. 

Anonymkode: 17396...719

Selvfølgelig 

Kan ikke tenke meg en eneste grunn i verden til å ikke gjøre det....

Er jo kjempekoselig med julekort, og bilder av ungene, katta, hytta eller hva det måtte være er da bare koselig.

Anonymkode: 02ea6...564

Har du noe mot barn, hi? Siden det er ok med bilder av venninnene dine, men ikke barna deres?

Jeg henger selvsagt opp alle julekort, det er kjempekoselig. Er dessverre ikke så flink til å sende selv, det står på listen over ting jeg må bli bedre på. 

MissSaigon skrev (45 minutter siden):

Har du noe mot barn, hi? Siden det er ok med bilder av venninnene dine, men ikke barna deres?

Jeg henger selvsagt opp alle julekort, det er kjempekoselig. Er dessverre ikke så flink til å sende selv, det står på listen over ting jeg må bli bedre på. 

Jeg synes de er søte men litt rart å bare henge opp bilde av andres barn i kjøleskapet. Ville jo ønsket venninnen min også var med  i bildene :) 

Annonse

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Jeg synes de er søte men litt rart å bare henge opp bilde av andres barn i kjøleskapet. Ville jo ønsket venninnen min også var med  i bildene :) 

Det er svært sjelden at de voksne er med på julekort som jeg får.

Jeg skjønner oppriktig talt ikke hva som er rart med det? De skal henge der en liten måned, liksom...

Anonym bruker skrev (38 minutter siden):

Hva er egentlig greia med å henge opp julekort?  

Hvor? Hvordan?

Anonymkode: fadcc...168

Det er hyggelig? 

Hvor og hvordan er det jo mange varianter av. Jeg har en snor på kjøkken hvor jeg fester kortene med små klyper. Bare fantasien setter grenser. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...