Gå til innhold

Hvor skal dere feire jul?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg tror vi skal til min søster. Alltid åpen ivitasjon der, men annen hvert år er jeg hjemme alene siden ungene er med fars side av familien. Før jobbet jeg denne jula, nå har jeg fri og nyter en alenedag. 
Mine foreldre og svogers familie er der. Sikkert endel som er på jobb eller skal på jobb der, vi kommer og går. 

Anonymkode: d5dd4...e82

Hjemme, med mannen og våre fire barn. Tror eldstemann sin samboer også kommer, men litt usikker.

Vi har så stor familie, vi har 6 søsken til sammen, utallige tante/onkelbarn og skilte foreldre.

Så vi har valgt å gjøre det sånn at alle feirer jul hjemme, også går foreldrene våre på rundgang hos oss alle. Ble så mye stress og kav på julaften ellers. 

Men vi samler hele storfamilien i romjula, en dag uten så mye forventninger, tradisjoner og spente barn, hvor kaoset bare er hyggelig.

Anonymkode: 3209f...92b

Annonse

Hva mener du med "feire jul"? Er det hele jula fra lille julaften til 3.juledag/over nyttår, eller er det bare julaften? Mener du å "bo sammen" gjennom hele julehelgen? Vi bor i kort avstand fra øvrig familie slik at vi er hjemme hos oss selv, kjernefamilien, på julaften kveld, men har "huset fullt" eller er selv på julebesøk nesten hver eneste dag fra 22.12. til over nyttår. Julaften f eks er det tradisjon at flere i familien til både meg og mannen kommer på lunsj. Vi har også alltid besøk lillejulaften da det stikker folk innom med gaver som tar en kopp kaffe/gløgg og julekaker. Så går det slag i slag med juleselskap til over nyttår!

Anonymkode: 2001d...7c8

På hytta, fra 23-26 med mann, 2 barn, svigerinne, svoger og deres 2 bar. Og svigermor kommer i alle fall 23-24.

Veldig kjekt og litt kaotisk på ei mellomstor hytte, men deilig med snø og fjell og skog rundt oss😄, lave skuldre.

Anonymkode: 9f5dd...b75

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...